Klacht: Kan al 11 dagen niet bellen enz. door simkaart hollandsenieuwe

op 31 januari 2014 over Hollandsnieuwe in de categorie Mobiele Telefonie

Ik ben al 11 dagen bezig om een simkaart aan de praat te krijgen. Heb nu al meerdere telefoontjes en emails verstuurd maar wordt nog steeds niet geholpen , of ze bellen gewoon niet terug. Het kost al een hoop geld alleen maar om het service nummer te bellen en een half uur aan de telefoon te hangen voor niks. Alle andere simkaarten werken in mijn gsm behalve hollandsenieuwe niet. Ik kan geen netwerk vinden hiervoor. Voor mij is het helemaal gedaan met Hollandsenieuwe en dus nooit meer. Heb al een bericht verstuurd dat ik binnen 2 dagen bericht wil anders zetten ze het abonnement maar heel gauw stop. Maar ze bellen natuurlijk weer eens niet terug zoals gewoonlijk. Ik heb rekeningen te betalen via telebankieren dus heb mijn gsm nodig. 11 dagen is gewoon ronduit belachelijk. Zelfs in de vodafonewinkel ( wat zogezegd hun servicepunt is ) kunnen ze mij niet helpen. Dus wordt het onderhand eens tijd dat er iemand wakker wordt aan de andere kant en een oplossing per direct gaat zoeken. De gsm is simlockvrij , geeft alleen noodoproep aan en kan geen netwerk vinden. Alle andere kaartjes die ik geprobeert heb werken direct DUS….. waar ligt het aan. Heb ook al alles gedaan wat ik via de mail ontvangen heb NIKS werkt.

Dat het kaartje werkt of per direct het abonnement stop zodat ik verder kan met een andere wel werkende provider.
Heb al 11 dagen voor niks betaald + alle telefoonkosten erbij voor de "helpdesk"

3 jaren geleden - Ik heb een email gestuurd naar Hollandsnieuwe over deze klacht.

3 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door Hollandsnieuwe in behandeling genomen

3 jaren geleden - We hebben bericht ontvangen dat Hollandsnieuwe een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Hollandsnieuwe

Heeft op 31 januari 2014 om 16:08 geantwoord

Beste klant,

Naar aanleiding van je bericht heb ik op woendag 29 januari en vandaag 31 januari telefonisch contact met u gehad. We hebben samen een oplossing besproken.

Mocht u nog vragen hebben, dan staan we u graag te woord via Facebook en Twitter.

Vriendelijke groeten,
hollandsnieuwe, afdeling Webcare.

Heeft op 31 januari 2014 om 18:14 geantwoord

We zijn gelukkig tot de oplossing gekomen dat we het abonnement stopzetten. Na 3 simkaartjes geprobeerd te hebben krijg ik nog steeds geen netwerk. We hebben van beide kanten alles gedaan wat we konden. Jammer dat het zo is gegaan en dat ik eigenlijk pas na hier een klacht geplaatst te hebben echt verder werd geholpen ,maar ben wel blij dat we nu tot deze oplossing zijn gekomen. Hiervoor dus ook bedankt. Ik wacht dan ook nog U email af met de bevestiging van het kosteloos opzeggen. Nogmaals bedankt.

3 jaren geleden - De melder van de klacht heeft zojuist de oplossing van Hollandsnieuwe beoordeeld.

Alle klachten die gemeld zijn door Nance900