Klacht: Kaasplankjes niet geleverd

Wija van Schelle van der Lans op 10 september 2021 over Xpress in de categorie Internetshops - Huishoudelijke artikelen

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Zoals bij de andere klachten, heb ik de bestelde kaasplankjes niet geleverd gekregen.
CheeseBoard™ 1 1 GRATIS ACTIE (OPOP) × 1 was de omschrijving.
En ik kreeg de volgende melding: Een verzending van bestelling 3707 is nu onderweg.
Nooit iets ontvangen, maar wel €29,95 betaald van rekening NL45INGB0005940266

Gewenste Oplossing:

Alsnog de kaasplankjes of anders geld terug.

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 jaar geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Xpress

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 jaar geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Xpress nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Wija van Schelle van der Lans