Klacht: Zo steekt joom!!

Ingeborgswieten op 23 oktober 2023 over Joom in de categorie Online Warenhuizen

Ik heb betaald maar nul bevestiging, wel tig pushmailtjes van joom.. maar niemand weet dat ik iets gekocht en betaald heb.. je geld komt terug, oh ja dat wel.. althans dat zegt joom.. maar die nare koopervaring zit ik niet op te wachten!! En tegenwoordig doen alle bedrijven zonder gêne de klant een oor aannaaien en in de zeik laten staan! Dat ben ik zat en hierbij moet je dan als zijnde winkelier en een ieder die daar aan meewerkt, niet gek opkijken als je straks een krent op je prostaat hebt of iets dergelijks! Steeds die klant belasten met je wangedragingen, so de mi e ter toch op! Als je niet ageert dan krijg je ook nooit dat geld terug want niemand weet immers wat! En zo steelt joom van mensen die denken dat ze wat kopen. Slim hoor maar niet vrij van karma! Ik wil voor de ellende sowieso compensatie én.. ik wil me produkt!!!

Ik wil voor de ellende een compensatie want zo leer je ze het af, want dat gaat te veel kosten al die compensaties.. én.. ik wil mijn produkt!

Beoordeling 1/10 star-1 (10)

4 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Joom

Reactie van de melder van de klacht Ingeborgswieten

4 maanden geleden - Hup schiet op joom!!!

4 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Joom nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Ingeborgswieten