Klacht: Wel betaald maar niet gekregen

Liesbeth Bouvrie Horsmans op 10 oktober 2023 over Joom in de categorie Online Warenhuizen

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Heb een bestelling gedaan op 4oktober het de rekening is betaald maar ik zie niets aan komen en hoor er niets van en vindt het heel raar dat het nog in het winkelwagentje ligt de eerste bestelling was ook al zo gegaan waarom moeten de klanten altijd een email sturen voor dat ze de bestelling krijgen heb 7weken moeten wachten op de eerste bestelling maar dat ze het eerst van je rekening afhalen en dan niets krijgen of horen dat vind ik wel erg raar hoop dat ik mijn geld teruggestort krijgt of nog de bestelling krijg en graag een antwoord van ze dat zou eens netjes van ze zijn

Gewenste Oplossing:

Dat ze het geld terug storten of de bestelling bezorgen zo lijk het wel bedrog

Beoordeling 3/10 star-2 (10)

Bericht van Robin van Klacht.nl

4 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Joom

Bericht van Robin van Klacht.nl

4 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Joom nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Liesbeth Bouvrie Horsmans