Klacht: retourzending

Gerda100355 op 30 november 2023 over Joom in de categorie Online Warenhuizen

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Goede morgen,

Ik heb een pakket verstuurd naar Joom met 4 artikelen, nu heb ik een conflict en zelfs een incassobureau is er ingeschakeld dat ze maar een helft ontvangen hebben.
Hoe ga ik hier mee om, de kosten blijven oplopen van gemiddeld 18 euro zit ik nu op 58 euro

Gewenste Oplossing:

Dat er onderzoek komt, het kan toch niet zo zijn dat hun nu in het gelijk staan.

Beoordeling 1/10 star-1 (10)

Bericht van Robin van Klacht.nl

3 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Joom

Bericht van Robin van Klacht.nl

2 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Joom nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Gerda100355