Klacht: Joom betaald mijn niet geleverde bestelling niet yerug

Hubert johanes op 21 oktober 2023 over Joom in de categorie Online Warenhuizen

Goede dag mijn bestelling zou joom terugbetalen maar omdat m’n bankrekening van 23augustus 20023 bevroren is lukt dat niet totdat heden is m’n ing bankrekening bevroren dus ik kan niks betalen maar er kan ook niks gestort geworden joom beweerd dat het bedrag teruggestort is.maar heb hun de foto bewijs geleverd dat geen geld kon overgemaakt worden op 9sept 20023 niks opgestord tot nu op heden niks ontvangen.heb joom medewerkster evee verteld en m’n nieuwe rabobanknr doorgegeven.ik zou op 19sept geholpen worden door joom staat ook op charter met klantenservice vermeld tot op heden ben ik op antwoord aan het wachten.normaal kreeg ik binnen 10min antwoord nu al 3 dagen niks vernomen van klantenservice joom over de terugbetaling van joom heel vervelen groetjes remco f

Goededag ik had graag de waren op nieuw gekregen wat ik niet geleverd heb gekregen .of m'n bedragen terug

4 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Joom

4 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Joom nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Hubert johanes