Klacht: Geen antwoord op de vraag van het retour adres

Moonhawk op 29 oktober 2023 over Joom in de categorie Online Warenhuizen

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Heb een artikel ontvangen dat te klein is en wil het retourneren voor een refund maar krijg geen antwoord.
Niet in de chat (hier is duidelijk een geautomatiseerde melding te zien die zegt dat ze gegarandeerd binnen 3 uur antwoorden) en niet via de email, wacht al 4 dagen en nog helemaal niets.
Als hun de 30 dagen garantie laten verlopen ben ik dus m’n centen kwijt.

Gewenste Oplossing:

Een retour adres zodat ik m'n geld terug krijg.

Bericht van Robin van Klacht.nl

4 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Joom

Bericht van Robin van Klacht.nl

4 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Joom nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Moonhawk