Klacht: Defecte levering

Geso558 op 30 juli 2023 over Joom in de categorie Online Warenhuizen

Bedankt voor de foto’s.

Ik vrees dat het te duur zou uitkomen om het product terug te sturen naar China, verzendkosten worden helaas niet door Joom gecompenseerd.

Zou een terugbetaling van 30% een optie kunnen zijn? Je hoeft je item dan niet naar de verkoper terug te sturen.

Houd er rekening mee dat we deze bestelling niet opnieuw kunnen terugbetalen als je andere defecten aantreft nadat het geld reeds terugbetaald is.

Hoi
Ik heb een koplamp die niet werkt, waarom 30 % ik vind dat hij gewoo gecompenseerd moet worden.
De opmerking dat de verzendkosten niet worden gecompenseerd, is een vrijbrief voor elke verkoper om hun defecte sullen gewoon op te sturen.
Komt toch niet terug….ben dan ook van mening dat het gecompenseerd moet worden .
Groet

Zou je ons een video kunnen sturen waarop het probleem te zien is? Je kunt je video bij je review toevoegen of naar Google Drive uploaden en een link met ons delen. Vergeet niet om je filmpje openbaar te maken.

Je kunt bestanden rechtstreeks vanaf je computer uploaden of door op je computer naar drive.google.com te gaan. Je kunt bestanden uploaden naar privémappen of gedeelde mappen.

1. Ga op je computer naar drive.google.com.
2. Klik linksboven op Nieuw en dan Bestanden uploaden.
3. Kies het bestand dat je wilt uploaden.

Een bestand delen
1. Ga op je computer naar Google Drive.
2. Klik op het bestand dat je wilt delen.
3. Klik op Delen of op het icoon Delen.

Wel ja

jullie hebben al 8 foto’s moet ik de lamp bewegen om aan te tonen dat ik hem heb.
Dit is puur ontmoedigings beleid van Joom
Als u de lamp niet wilt vergoeden moet U dat gewoon kenbaar maken.
Als het hierbij blijft gaat deze chat geheel online.
Goede waarschuwing voor( toekomstige klanten)
Man man wat was het 32 euro.
Jullie moeten je diep schamen

Groet Geert

Zou je op een video kunnen laten zien dat de lamp niet werkt?

Alvast bedankt!

Hallo ik ga niet filmen al brand hij ik wil geen koplamp die met plakband in elkaar is geplakt en met verschillende schroeven( een parker welke dol ’s gedraaid) is gemonteerd.
Ik reken daar op jullie begrip, zouden jullie ook niet accepteren.
Verder koop ik bij joom u moet dat met mij afhandelen…als ik bij blokker een pan koop met een defect ga ik terug naar blokker die stuurt mij ook niet naar de leverancier en
handeld dat zelf zoals het hoort netjes met mij af.

Groet.

Nieuwe lamp of geld terug

Beoordeling 1/10 star-1 (10)

7 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Joom

7 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Joom nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Geso558