Klacht: Niet ontvangen retourzending

kenankoylu op 22 juni 2021 over JHP Fashion in de categorie Internetshops - Kleding

Middels deze klacht wil ik mensen behoeden om gebruik te maken van de diensten van JHP Fashion.

Bestelling geplaatst bij JHP Fashion. Was er nog niet mee bekend.
Prima levering, binnen 1 dag.
Viertal producten besteld in 1 order. Producten ontvangen in twee separate dozen.
Via de site de order retour gemeld. De volgende dag is een bezorger langs gekomen die de twee dozen heeft meegenomen. Echter maar 1 retourbewijs gekregen. Op dat moment in de veronderstelling dat het komt doordat het 1 order is.
De helft van de order is niet aangekomen. JHP Fashion neemt geen verantwoordelijk voor de interne systeemfouten en stelt mij aansprakelijk.
Je wordt totaal niet geholpen. Enige wat ze zeggen is dat ik contact op moet nemen met Returnista (bezorgdienst).
Returnista is niet telefonisch bereikbaar en laat het af weten.

Het pakket wat niet is aangekomen bevat nog het initiele verzendlabel.. je zou zeggen dat het op deze manier makkelijk te traceren is.

Helaas. De consument is volledig aansprakelijk en moet ruim EUR 300 betalen. Voor iets wat er niet is.

Creditering van het bedrag.

1 jaar geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over JHP Fashion

1 jaar geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over JHP Fashion nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door kenankoylu