Klacht: Bestelling niet ontvangen

A.iallouchen op 03 december 2019 over JHP Fashion in de categorie Internetshops - Kleding

Goedemiddag,

Heb op 15 september bij Jhp fashion een bestelling gedaan. Bij het bestellen kon ik kiezen voor een snelle avondlevering wat ik heb gedaan waarin stond voor 11uur besteld dezelfde avond nog thuis. Wat ik natuurlijk heb gedaan aangezien ik het oakketje zo snel mogelijk wou. 2 dagen veder nog geen eens track and trace ontvangen heb toen een mail gestuurd na hun klantenserive en werd mij toen verteld dat het pakketje een vertraging had en het morgen bezorgd zou worden. 18 september kreeg ik in de ochtend een mail met de track and trace code erin. Daarin stond dat het pakektje tussen 17:00 en 22:00 geleverd zou worden. Ongeveer om 19:10 kreeg ik een mail met erin staan uw bestelling is bezorgd. Heel erg frappant wamt had geen bel gehoord. Ben toen na beneden gegaan met de hoop dat er misschien een briedje in mn brievembus was met er in staan uw pakket is bezorgd bij de buren. Jammer genoeg niet de geval was. Ben toen ook even gaan aankloppen bij de buren om te vragen of zij mn pakketje hadden ontvangen en niemand had het pakketje. Heb vervolgens een mail gestuurd na Trunkrs en Jhp. Trunkrs verwijsde me door na Jhp omdat ik bij hin heb besteld. Dag daadna krijg ik een mail van Jhp met erin staan sorry dat u pakketje niet is gelrverd we zullen er achteraan gaan en gaan een onderzoek starten met het verzenbedrijf. paar dagen later komt er uit de onderzoek dat de bezorger wel voor m’n deur is geweest, maar het pakketje heeft meegegeven aan iemand die voor mn deur stond. Dis de bezorgee nam niet het zekere voor het onzekere door gewoon bij mij aan te bellen een het pakketje gewoon aan de geadresseerse te leveren nam hij de risico voor het pakketje mee te geven aan iemand die voor de deur stond althans dat beweert hij. En los van dat het kan iedereen zijn aangezien ik in een flat woon. Heb toen een mail terug gesruurd aan jhp en zei vertelde mij voor mij niks te kunnen doen omdat de fout niet aan hun lag maar aan het verzendbedrijf. wat ik heel erg raar vond.

Ten eerste zoals zij zelf aangeven is het pakketje inderdaad afgeleverd, maar niet bij de geadresseerde. Ik heb het pakket zelf niet in ontvangst genomen en iemand in m’n directe omgeving ook niet. Dus daar ligt de verantwoordelijkheid volledig bij hun.

Ten tweede Heb ik zelf helemaal niks te maken met Trunkers. Ik heb een directe bestelling bij hun gedaan en heb ik gebruik gemaakt van hun leveringsmogelijkheden. Hun bieden de service aan via Trunkrs, dus heb ik er niet gekozen om een bestelling bij Trunkrs te doen. De bestelling ligt volledig in hun handen en ik vertrouw er op dat hun zo goed mogelijk uitvoeren en het pakketje bij mij thuis leveren. Wat helaas niet gebeurd is.

En ten derde volgens de wet zijn hun zelf aansprakelijk voor het leveren van een pakket en zoals ik al heb aangeven is het pakket niet bij mij thuis geleverd en daar zijn hun volledig aansprakkelijk voor. Omdat in goede baanen te lijden en daar dergelijke onderzoek naar doen. Want een ding wat vast staat is dat ik het pakket niet zelf in ontvangst heb genomen.

Ik hoop dat klacht.nl me veder kan helpen met deze probleem

Bestelling opnieuw vesturen of factuur verwijderen

2 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over JHP Fashion nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door A.iallouchen