Klacht: Jaarafrekening essent

op 26 mei 2020 over Essent in de categorie Energieleveranciers

Ik had een betalingsregeling voor mijn jaarrekening. Ik heb altijd netjes betaald maar wegens de omstandigheden door corona en mijn salaris. Heeft essent mijn gebeld dat het bedrag van mijn betalingsregeling niet binnen was op hun rekening. Ik heb uitgelegd dat lastig was op te betalen of ik messchien wel later in de maand kon betalen. Kreeg ik 2 brieven te gelijk met een aanmaning van 40 euro. Ik heb vervolgens gebeld en ik zou maandag gebeld worden. Op heden nog niks gehoord. De manier hoe essent met hun klanten omgaat vind ik echt niet kunnen. Vooral nu in deze situatie. Elke bedrijf heeft er begrip voor en helpen ook voor een passende oplossing. Maar dat is ver te zoeken bij essent.

Dat laat ik aan essent over.

3 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Essent over deze klacht.

3 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Essent in behandeling genomen

3 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Essent een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Essent

Heeft op 27 mei 2020 om 13:50 geantwoord

Hoi Sharita,

Logisch dat het een keer niet lukt en dat is ook helemaal niet erg! Hierin denken we graag met je mee maar het zou wel fijn zijn als je dit in het vervolg laat weten zodat we samen tot een oplossing kunnen komen. Is dat afgesproken?

Ik zie dat je qua betalingen helemaal bij bent. Goed bezig! Wat betreft het telefoongesprek en de gemaakte afspraken, hiervan zie ik niets terug in ons systeem. Echt vervelend! Weet je nog met wie je hebt gesproken? Dan ga ik erachteraan voor je!

Je mag me altijd een mailtje sturen via [email protected]

Liefs Joyce en blijf veilig!

Alle klachten die gemeld zijn door Sar40