Klacht: iphone gestolen

op 28 januari 2014 over Hollandsnieuwe in de categorie Mobiele Telefonie

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

mijn iphone is gestolen, al een maand en ik heb al een maand voor niks betaald voor me abonnement daarbij. voor zover ik weet krijg ik geen nieuwe en zal zelf moeten zorgen voor een vervangend toestel. ik vind het dus niet acceptabel dat schade wel voor garantie geld maar gestolen niet en daarbij ook nog eens moet doorbetalen zelfs zonder toestel.

Gewenste Oplossing:

een nieuw toestel zodat de garantie wel klopt

Bericht van Robin van Klacht.nl

3 jaren geleden - Ik heb een email gestuurd naar Hollandsnieuwe over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

3 jaren geleden - Ik heb Hollandsnieuwe een herinnering gestuurd dat deze klacht nog niet in behandeling is genomen.

Bericht van Robin van Klacht.nl

3 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door Hollandsnieuwe in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

3 jaren geleden - We hebben bericht ontvangen dat Hollandsnieuwe een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Hollandsnieuwe

Heeft op 28 januari 2014 om 15:27 geantwoord

Geboden Oplossing:

Beste klant,

Naar aanleiding van uw bericht heb ik u geprobeerd te bellen op 28 januari. Omdat ik u niet kon bereiken, heb ik u een email gestuurd.
Op al onze toestellen wordt fabrieksgarantie geboden, wanneer u uw toestel binnen de garantietermijn kapot gaat, dan kunt u uw telefoon ter reparatie aanbieden. Voor diefstal dient u echter een verzekering af te sluiten.
U kunt een nieuwe simkaart via BelCompany of uw account op hollandsnieuwe bestellen zodat u gebruik kunt blijven maken van het abonnement van hollandsnieuwe.

Ik hoop dat u voldoende bent geinformeerd, anders kunt u contact opnemen via Facebook of Twitter.

Met vriendelijke groet,
hollandsnieuwe, afdeling Webcare

Alle klachten die gemeld zijn door naomihintum