Klacht: iodioot hoge verhoging maandtermijn

op 25 juni 2019 over Essent in de categorie Energieleveranciers

zonder schriftelijke melding is mijn maandbedrag verhoogt van 50 euro naar 271 euro terwijl ik een bijstandsuitkering heb .Zo doende kan ik mijn huur en primaire levensbehoefte niet meer betalen. Daarbij ben ik ook mantelzorger voor mijn zieke dochter (al 10 jaar slopende ziekte) en dat komt nu ook in gevaar. Aangezien ik weinig thuis ben gebruik ik niet veel energie. ik heb de incasso’s terug laten draaien door de bank want ik moet toch leven. En nu dreigen ze met aanmaningskosten en incassokosten .Zetten mes op mijn keel. Gebeld met ene Stefan van Diemen en die begreep dat dit niet terecht gehandeld was door Essent en beloofde alles opnieuw te berekenen en de aanmaningskosten te schrappen .Moest in juni terug bellen en wat blijkt meneer stefan is er opeens niet meer??? Dit zijn de praktijken van essent!!!!

opnieuw bereken en aanmaningskosten laten vervallen en betalingen verekenen met saldo eindafrekening want ik ben inmiddels overgestapt naar OXXIO

1 jaar geleden - Ik heb een email gestuurd naar Essent over deze klacht.

1 jaar geleden - Deze klacht is zojuist door Essent in behandeling genomen

1 jaar geleden - We hebben bericht ontvangen dat Essent een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Essent

Heeft op 04 juli 2019 om 14:23 geantwoord

Ik zie dat er inmiddels contact is geweest met onze klantenservice. Heel fijn! Het is een vervelende situatie, maar ik hoop dat het allemaal goed komt en ik wens je heel veel beterschap en sterkte met je dochter. Verder wens ik je een fijne dag en sluit ik de klacht.

Alle klachten die gemeld zijn door AM Jong Loy