Klacht: internetverbinding

op 02 juli 2012 over Hollandsnieuwe in de categorie Mobiele Telefonie

Bericht van Hollandsnieuwe

5 jaren geleden - Beste klant, Vorige week hebben we te maken gehad met problemen op het datanetwerk. Kun je de volgende zaken proberen wanneer je nog steeds problemen ondervindt? Op http://www.hollandsnieuwe.nl/toestelinstellen kun je voor jouw type toestel alle juiste instellingen vinden. Mocht deze tool geen oplossing bieden zou je de onderstaande stappen exact kunnen volgen? Toestel reset: Schakel het toestel niet uit Haal de simkaart en batterij uit het toestel Wacht ongeveer een kwartiertje Plaats de simkaart en batterij opnieuw in het toestel Zet het toestel opnieuw aan Netwerk update: Selecteer: Settings Selecteer: Network Settings Selecteer: KPN (dit verzoek zal geweigerd worden) Selecteer: hollandsnieuwe/Vodafone Vriendelijke groet, hollandsnieuwe

5 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door Hollandsnieuwe in behandeling genomen

4 jaren geleden - We hebben bericht ontvangen dat Hollandsnieuwe een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Hollandsnieuwe

Heeft op 16 april 2013 om 16:33 geantwoord

Beste klant,

Gezien de verstreken tijd na het plaatsen van uw klacht gaan wij ervan uit dat er, middels een ander kanaal, een oplossing geboden is.
Mocht u onze hulp nodig hebben, dan kan u terecht op hollandsnieuwe.nl/klantenservice of via Facebook/Twitter.

hollandsnieuwe

Alle klachten die gemeld zijn door snelder