Klacht: Internet in het buitenland

op 13 juli 2012 over Hollandsnieuwe in de categorie Mobiele Telefonie

Diverse malen aangegeven dat internet in het buitenland niet werkt. Tot op heden geen reactie van Hollandsnieuwe, wel ontvangst bevestigingen. Dit heb ik eerder in het jaar ook aangegeven en toen kreeg ik wel een reactie echter het bleek niet de oplossing te zijn. Ook met het tweede nummer met een andere telefoon lukt het niet. Nu al weer weken wachten op een reactie. Wou nog een nummer voor een tablet nemen maar daar wacht ik nu wel even mee of ga naar een andere maatschappij.

Reactie met daarin de oplossing voor het probleem.

Bericht van Hollandsnieuwe

5 jaren geleden - Beste klant, Ik zie dat we je op 9 juli een e-mail toegestuurd hebben waarin een aantal mogelijke oplossingen genoemd staan. Zou je ons per reply kunnen laten weten of deze je geholpen hebben? Vriendelijke groet, hollandsnieuwe

5 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door Hollandsnieuwe in behandeling genomen

Reactie van de melder van de klacht J@@p

5 jaren geleden - Hallo, Ondanks de verzending door uw bedrijf op 9 juli heb ik niets ontvangen. Wel drie ontvangstberichten. Jaap.

Reactie van de melder van de klacht J@@p

5 jaren geleden - Een week na de laatste reactie van Hollandsnieuwe heeft men nog steeds geen contact opgenomen. Jammer, zo kom ik niet verder. Zijn er anderen met soortgelijke problemen en mogelijk met een oplossing?

Reactie van de melder van de klacht J@@p

5 jaren geleden - Nu op 9 augustus nog geen reactie met een oplossing van Hollandsnieuwe ontvangen. Heb weer een mail gestuurd en men reageert gewoonweg niet. Weet niemand een oplossing, zijn er ook tevreden internet gebruikers van Hollandsnieuwe in het buitenland? Ga binnenkort 3 maal naar het buitenland en wil het internet daar ook gebruiken. J@@p.

Reactie van de melder van de klacht J@@p

5 jaren geleden - Heb afgelopen donderdag nogmaals een mail naar Hollandsnieuwe gestuurd. Nu gezien dat ik op mijn samsung s plus de mnc code niet op 07 kan instellen. Als de oude code mnc op 04 staat kan ik het wel opslaan, anders niet. Ondanks dat ze aangeven dat ze binnen twee werkdagen reageren, geen reactie. Weet iemand hoe ik de mnc code wel op 07 kan instellen en opslaan? Groeten, Jaap.

Reactie van de melder van de klacht J@@p

5 jaren geleden - De vorige week weer de vraag verstuur, netjes een antwoord dat ze binnen twee dagen reageren. Niets helpt. Denk dat ze de mensen alleen via de telefoon willen helpen of gewoon geen antwoord weten. Helaas dit zijn voor wat mij betreft veel minpunten. Dinsdag naar het buitenland en geen internet voor een week. Denk niet dat mijn contracten bij hollandsnieuwe nog lang gaan duren. Ik vind dat ik ze nu meer dan genoeg tijd gegund heb om te regeren. Jaap.

Bericht van Hollandsnieuwe

5 jaren geleden - Beste Jaap, We hebben deze ochtend telefonisch van je vernomen dat het internet weer werkt in het buitenland. Mocht je meer vragen hebben kun je altijd contact met ons opnemen via onze website of ons 0900-nummer. Vriendelijke groet, hollandsnieuwe

5 jaren geleden - We hebben bericht ontvangen dat Hollandsnieuwe een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Hollandsnieuwe

Heeft op 04 september 2012 om 15:52 geantwoord

Zie geplaatste reactie.

Reactie van de melder van de klacht J@@p

5 jaren geleden - Klacht is verdwenen, zonder enig wijziging in de telefoon. Helpdeskmedewerker was netjes maar wist ook niet wat nu de reden was. Hoop in het vervolg net zo geholpen te worden echter wat sneller. Volgende week gaan we weer eens testen in het buitenland. Jaap.

Alle klachten die gemeld zijn door J@@p