Klacht: Inscasso kosten

op 25 mei 2016 over NS in de categorie Openbaar Vervoer

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Ik heb op maandag 1 februari jl. een bestelling geplaatst op de site van NS. Ik kon niet betalen met IDEAL. Vervolgens heb ik contact opgenomen met NS. De bestelling zou geannuleerd worden door hen. De volgende ochtend ontving ik een email met het verzoek om een bedrag te betalen van 25,50. Nogmaals contact opgenomen met NS. De medewerker gaf aan dat het waarschijnlijk om de geannuleerde bestelling ging. Hij gaf aan dat de bestelling was geannuleerd en dat het nu recht is gezet. Tot mijn verbazing ontving ik een factuur van NS.

Gewenste Oplossing:

- ik betaal de incasso kosten niet.
- excuses (grove fout geweest van personeel NS. Mij een beetje wijs maken dat het nu is 'recht gezet')

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 jaar geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over NS

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 jaar geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over NS nog niet in behandeling is genomen.

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 jaar geleden - Deze klacht is zojuist door NS in behandeling genomen

NS

Heeft op 07 juni 2016 om 10:55 geantwoord

Geboden Oplossing:

Geachte mevrouw el Haddioui,

Hartelijk dank voor uw bericht welke wij op 25 mei 2016 via Klacht.nl hebben ontvangen. Allereerst onze excuses voor deze late beantwoording.

U geeft aan dat uw abonnement in februari 2016 niet is beëindigd door een medewerker van onze Klantenservice. U heeft nu een factuur voor de betaling ervan ontvangen. Hier ga ik graag op in.

Uw abonnement is geannuleerd. Dat is allemaal goed gegaan. De factuur welke u heeft ontvangen is voor reizen welke u in januari heeft gemaakt buiten uw traject. U was die maand in het bezit van een Traject vrij abonnement.
Hoe vervelend het ook is, deze kosten moeten gewoon betaald worden.

Ik vertrouw erop u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd.

Met vriendelijke groet,
NS Klantenservice

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 jaar geleden - We hebben bericht ontvangen dat NS een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Alle klachten die gemeld zijn door Fayda