jan tot en met april geleverd voor een bedrag per maand 294
eindafrekening nog extra: 52.48
opzegboete: 361.48
totaal betaald 1589.96 €
Ik voer een eenspersoonshuishouden
Ben overgestapt naar andere leverancier voor vast maandbedrag van 162.00!!!!!!! €
Totaal over 4 maanden 648 € bij nieuwe... Lees meer
05-02-2020 heb ik zonnepanelen en aangemeld bij innova op bij Amal Barkia .hebben computer storingen gehad?..ik heb het heelde jaar gewoon het volledige bedrag door betaald nu wil ik de eind afrekening en die krijg ik niet.Ik heb wel een... Lees meer
Ik ben geroyeerd. Nadat ik contact heb gehad dat ik in de schuldhulpverlening zat en een herfinanciering zou krijgen. Totaal geen coulance en gewoon eruit gegooid. Ook ik kwam van energieflex die falliet ging. Daar kreeg ik 90 euro terug... Lees meer
In juli 2019 heeft essent voor mij opgezegd, contract liep eind November af. In December gebeld omdat Innova rekeningen bleef sturen, volgens hun was er te laat opgezegd, kom op Juli!!!!!
De 100 euro cashback hebben ze al ingepikt (verrekend met... Lees meer
Ene Raoel Plugliese heeft mij benadert, hij zou voor mij de oerstap regelen maar ik wol contact met hem, Lees meer
Innova energie wil mijn klacht niet in behandeling nemen. Juridische stappen nemen? Lees meer
De allerslechtste en duurste energiemaatschappij. Ik ben destijds automatisch door hun overgenomen vanwege een faillissement van Energieflex.nl.
Vervolgens zag ik dat de tarieven bijna twee keer zo hoog waren dan bij energieflex waardoor ik ineens ruim 152 euro extra moest betalen... Lees meer
De allerslechtste en duurste energiemaatschappij. Ik ben destijds automatisch door hun overgenomen vanwege een faillissement van Energieflex.nl.
Vervolgens zag ik dat de tarieven bijna twee keer zo hoog waren dan bij energieflex waardoor ik ineens ruim 152 euro extra moest betalen... Lees meer
nu ruim 3 maanden bezig om mijn jaarnota gerectificeerd te krijgen, na failliet energieflex automatich overgenomen door innova en vanaf die tijd een nachtmerrie, jaarnota klopt niet en hun schatten gewoon verbruiken die echt niet kloppen. nu moet ik maar... Lees meer
ik zat in een verpleeghuis werd gebeld en die mevrouw zei dat ze van Engie was waar ik ook een contract mee heb en nog iedere maand aan betaal. op een bepaald moment ik was net thuis kreeg ik... Lees meer