In eerste instantie zat ik bij Energieleverancier Energieflex, die het afgelopen jaar failliet zijn verklaart, omdat zij contracten afsloten die ze zelf niet meer konden bekostigen.
Innova Energie heeft het contract overgenomen en heeft geadviseerd om het maandbedrag te verhogen,... Lees meer
Of ik nog even geld wilde betalen. Een heel maandbedrag. Zie verhaal hierboven. Bij onderzoek blijkt dat de rekening betaald is maar dat we nog geld van hun krijgen. Daar heb ik nog geen reactie op. Bovendien geen jaarafrekening gehad.... Lees meer
Wij hadden een contract met EnergieFlex en kwamen altijd prima uit aan het einde van het jaar. We kregen zelfs geld terug. Inmiddels heeft Innova Energie dit bedrijf overgenomen. We kregen een afrekening na een verhuizing en ontvingen een naheffing... Lees meer
Zojuist heb ik een brief ontvangen van Proximo (incassobureau) en gaf aan dat er nog 2 openstaande facturen betaald moet worden.
Ik heb bij EnergieFlex gezeten en opeens ben ik overgenomen door Innova. EnergieFlex is failliet gegaan.
Ik heb heel snel de... Lees meer
Ik begrijp er niets van ik ben klant van NLE en heb geen enkel idee, dat ik opeens bij uw firma Innova Energie ben beland. Wil dit helemaal niet en heb daarover ook al gebeld en zou antwoord krijgen. Nog... Lees meer
Op 2 oktober 2019 heb ik mij eindafrekening ontvangen met daarin een bedrag die zij nog aan mij dienen over te maken.
Echter deze betaling blijft uit! Ze geven aan deze over enkele weken uit te betalen! Hier ga ik echter... Lees meer
ik ben blijkbaar van energieleverancier gewisseld.
wat niet mijn wens was.
er is een vrijblijvend telefoongesprek geweest, daarna niks meer gehoord, ook niet via mail , van dit bedrijf
dan krijg ik opeens het kontrakt gemaild van deze... Lees meer
Na het Failliet gaan van flex energie is min of meer een contract opgedrongen door de curator. Bij het aangaan van een 3 jarig contract werd aangegeven dat de prijzen van INNOVA lager waren dan bijvoorbeeld de NLE. Echter nu... Lees meer
Na 8 maanden tevreden klant te zijn geweest bij energieflex, is deze partij per oktober 2018 helaas failliet gegaan. Na een aantal weken kregen we te horen dat alle klanten zouden worden overgenomen door Innova Energie. Ook kregen we te... Lees meer
Na het faillissement van mijn vorige energieleverancier werd ik automatisch klant van Innova Energie. Tijdens deze overgang was ik op vakantie en tijdens de gehele periode ben ik op vakantie geweest. Toen ze mij om de meterstanden vroegen heb ik... Lees meer