Ontzettend agressieve manier van benaderen, waarbij men met smoesjes ze je een contract willen laten tekenen. Heb uiteindelijk de verbinding verbroken omdat de man aan de andere kant van de lijn ronduit onbeschoft begon te doen. Niet intrappen! Lees meer
Sinds 21-11-2020 klant bij Innova, contract voor 3 jaar, dit door tussenkomst van de Tariefspecialist. Dit voor een koopwoning woning en bouwkavel. Tijdens de telefonische afsluiting van het contact aangegeven dat wij op 26-01-2021 gaan verhuizen maar dat de bouwkavel... Lees meer
Wij zijn voorgehouden dat Innova Energie goedkoper zou zijn dat onze huidige leverancier Energie Direct in plaats van 74 euro per maand zouden we 64 euro per maand betalen voor alleen electra.
Na 5 maanden zien we in onze maandelijkse energie... Lees meer
Had afgesloten December 2019 een EEN jaar contract. Juni 2020 bied inova aan om dit om te zetten naar een voordeliger contract.
Ik bel Inova in Januari 2021 omdat er een andere naam op het contract moet komen per Februari.... Lees meer
Sinds een paar jaar bestaat de postcoderegeling, een regeling van het ministerie, uitgevoerd door de belastingdienst, waar mensen die een lokale energie opwekinstallatie plaatsen middels een dorps coöperatie de energiebelasting terug kunnen krijgen over het aantal KWH verbruik waar zij... Lees meer
Begin januari ben ik benaderd door Particulier Garant, en overgehaald om van Essent naar Innova over te stappen omdat mijn maandbedrag dan lager zou worden. De opzegvergoeding die Essent zou gaan berekenen, zou terugbetaald worden door Innova. Echter ik kreeg... Lees meer
0p 6 januari mail ik Innova met de vraag of een van hun medewerkers (Vishaal Badal) inmiddels de correctie op de beginstanden van mijn eindnota heeft onderzocht. Daar krijg ik geen reactie op. Op 31 januari mail ik netjes opnieuw... Lees meer
Sinds ons energiecontract met Innova is opgezegd heeft Innova ons al zeker 8 keer gebeld om ons een scherp aanbod te doen. Ondanks herhaalde verzoeken om het nummer uit het systeem te halen, blijft men bellen. Dit keer nog bozer... Lees meer
Ik gebeld door iemand van de Powertip . Die zei dat ik een ander goedkoper contract kon tekenen. Ik heb gezegd dat ik al een contract maar de Engie had, maar hij zei dat hij daar niets mee te maken... Lees meer
13 november overgestapt naar Innova energie omdat ze goedkoper zouden zijn vertelde hun verkoper.
Ik was echter duurder uit als bij mijn oude leverancier.
4 januari weer overgestapt terug naar oude leverancier united customers en daar kost het 134 euro.
Bij... Lees meer