Klacht: inloggen op mijn ziggo

JK op 19 januari 2010 over Ziggo in de categorie Alles-in-1

Omschrijving klacht

Als ik mijn ziggo emailadres [email protected] op geef krijg ik de melding “wij hebben het hoofdaccount niet gevonden”

als ik het adres die ik heb opgegeven bij de aanvraag van het abonnement [email protected] opgeef gebeurt er niets.

dit heb ik al talloze keren geprobeerd.

Ik heb ook nooit een mijn Ziggo account kunnen aanmaken want als ik mijn klantenummer ingeef krijg ik de melding “er is al een account aangemaakt”

U moet gewoon de ‘mijn ziggo” account verwijderen zodat ik een nieuwe kan aanmaken met het klantennummer (10518143)

of jullie doen dit en sturen mij de inlognaam en wachtwoord want die weet ik niet.
Dit duurt nu al meer dan 2 maanden, zo moeilijk kan het toch niet zijn?

Overigens heb ik gevraagd aan de klantenservice om de factuur op te sturen maar ook deze ontvang ik niet!

groet,

R. van de Wetering

Gewenste oplossing

het account resetten zodat ik deze opnieuw aanmaken kan.

12 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door Ziggo in behandeling genomen

Bericht van

12 jaren geleden - Ik heb ook deze klacht al 5 maanden en is nog steeds niet opgelost

Bericht van

11 jaren geleden - Het is raadzaam nooit je klantnummer te openbaren in je klacht. Via 'Mijn Ziggo' kan men de 2e wachtwoord vergeten optie gebruiken om een nieuwe wachtwoord aantevragen en naar een zelf op te geven mail adres te laten sturen metbehulp van : klantnummer,postcode,huisnummer. Omdat je ook je email adres vermeld welke bestaat uit een voorletter en achternaam, kunnen handige mensen je adres achterhalen en toegang tot het mijn ziggo account krijgen en bv wachtwoorden van je mail adressen aanpassen en je mail lezen/voor spam misbruiken of klantenservice bellen en omgewenste activiteiten uithalen.

Alle klachten die gemeld zijn door