Klacht: Witwassen

op 17 maart 2019 over ING in de categorie Banken

Heb een klacht over ING. Heb call opties gekocht 26 stuks met een waarde van 11,40 maart. Vervolgens komt de berichtgeving dat de heren van fatsoen opnieuw de vingers vanuit het verleden hebben opengesteld voor witwassen. Ofwel money laundring. Ik heb in de financiele wereld gewerkt, en diploma’s moeten halen. Alle WFT’s incluis certificaten met betrekking tot het tegengaan van witwassen behaald. De directie van ING gaat maar door en staat als verantwoordelijke van zuiver beleid witwassen toe met als gevolg KOERSDALINGEN. Ik stel ING aansprakelijk en met name de directie van ING voor het verlies dat ik de achterliggende periode geleden heb. Als de directie een beetje ballen heeft, boeken ze mijn verlies van een kleine 4500 euro maar over naar mijn ING bankrekening NL42INGB0748000735

Als ik genoegdoening krijg. Een ding weet ik zeker... naast de Italie zaak gaan nog meer koppen rollen binnen de directie slash commissariaten.

Schaam U om een handtekening met oogkleppen op te zetten onder een jaarverslag EN vervolgens UW zakken te vullen.

5 dagen geleden - Ik heb een email gestuurd naar ING over deze klacht.

5 dagen geleden - Deze klacht is zojuist door ING in behandeling genomen

5 dagen geleden - We hebben bericht ontvangen dat ING een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

ING

Heeft op 17 maart 2019 om 16:50 geantwoord

Goedemiddag Arin,

Ik begrijp dat je een klacht neer wilt liggen bij de directie vanwege de huidige situatie.

Dit is uiteraard mogelijk, echter niet via dit forum. Je kan hiervoor schriftelijk een klacht bij de directie neerleggen. Je ontvangt dan binnen uiterlijk 6 weken een inhoudelijke reactie.

Op de onderstaande pagina kan je het adres en instructies hiervoor vinden.

https:www.ing.nlde-ingklachtenindex.html

Vriendelijke groet,