Klacht: Wijziging gebrn en ww.

51NC52RV op 01 augustus 2020 over ING in de categorie Banken

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Op vrijdag 24-7-20 ben ik bij het ING. Kantoor geweest gevestigd op het Woensels Winkelcentrum te Eindhoven om mijn gebrn en ww te wijzigen ivm de aanschaf van een nieuwe telefoon. De dame die mij te woord stond wist mij al vrij snel te vertellen dat zij mij geen internetcursus wilde geven en dat zij wel een brief zou sturen met daarin de nodige aanwijzingen. Binnen 5 werkdagen zou ik die brief ontvangen. We zijn nu ruim een week verder en heb nog steeds geen brief ontvangen. Ik kan al die tijd geen gebruik maken van internetbankieren. Ik vind deze gang van zaken buitengewoon vervelend en had dat van ING niet verwacht. Verwacht toch binnen een acceptabele tijd weer te kunnen internetbankieren anders moet ik uitzien naar een andere bank. Met Vr gr n veenbrink.

Gewenste Oplossing:

Zo snel als enigszins mogelijk is bewerkstelligen dat ik weer kan internetbankieren

Beoordeling 1/10 star-1 (10)

Bericht van Robin van Klacht.nl

4 jaren geleden - Ik heb een email gestuurd naar ING over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

4 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door ING in behandeling genomen

Bericht van ING

4 jaren geleden - Beste 51NC52RV, Wat balen dat je nog steeds niets hebt ontvangen :-( Ik wil graag even meekijken of alles wel goed is gegaan met betrekking tot de verzending. Zojuist heb ik daarom geprobeerd met je te bellen. Ik kreeg helaas geen gehoor. Is er een moment waarop het schikt om je te bellen aanstaande week? Eventueel mag je ons ook bellen op 31202288888 of een Chat met ons starten in Mijn ING zodat wij dit even voor je na kunnen gaan. Dit kan op werkdagen van 8.00 uur tot 21.00 uur en op zaterdag van 9.00 uur tot 17.00 uur. Met vriendelijke groet, Franck ING Webcare

Reactie van de melder van de klacht 51NC52RV

4 jaren geleden - Graag zou ik willen dat u mij even belt. U zegt dat gedaan te hebben maar ik kan dat niet terugvinden in mijn recente telefoongesprekken en heb ook altijd mijn telefoon bij me. Wellicht vergeten. Bij voorbaat dank. Groet Nanko Veenbrink.

Reactie van de melder van de klacht 51NC52RV

4 jaren geleden - Wordt nu toch wel erg vervelend. Kan al geruime tijd niet bankieren. Is het soms een te grote opgave om gewoon mij een brief te sturen met nieuwe gegevens?

Bericht van ING

4 jaren geleden - Goedemiddag 51NC52RV, De brieven met gegevens zou inderdaad al binnen moeten zijn, wellicht is er bij de aanvraag op ING kantoor dan toch iets niet helemaal goed gegaan. Dit kan uiteraard voor je nagegaan worden in het systeem. De kortste klap echter is om dit online nu aan te vragen. Dat kan via de volgende pagina: https://inlogcodes.mijn.ing.nl/particulier/zelf-regelen/instellen/inlogcodes/index.jsp Binnen enkele werkdagen heb je dan de brief met benodigde gegevens binnen. Vriendelijke groet, Michiel ING Webcare

Reactie van de melder van de klacht 51NC52RV

4 jaren geleden - Brief met gegevens is binnen gekomen op m’n oude adres. Puur door ongeïnteresseerdheid van de baliemedewerkster op het winkelcentrum Woensel te Eindhoven is de bedoelde brief op het oude adres bezorgd. Niet erg klantvriendelijk persoon met ‘n uitstraling van “ ik zit hier nu wel maar ik was liever thuis gebleven”!!

ING

Heeft op 04 augustus 2020 om 10:53 geantwoord

Geboden Oplossing:

Goedemorgen,

Ik heb je zojuist 2 keer proberen te bellen, helaas kreeg ik je hiermee niet te pakken. We doen vanmiddag nogmaals een poging om je te bellen.

Graag kijken we het één en ander na. Ik sluit niet uit dat er een oud adres geregistreerd staat in ons systeem. Indien dit het geval is, is een bezoek aan ons ING-kantoor noodzakelijk om het adres te wijzigen.

Met vriendelijke groet,

Jeroen
ING Webcare

Bericht van Robin van Klacht.nl

4 jaren geleden - We hebben bericht ontvangen dat ING een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Bericht van ING

4 jaren geleden - Goedenavond, Mijn collega heeft je vanmiddag geprobeerd te bellen op het opgegeven nummer, ik zonet ook, maar we krijgen allemaal de melding dat je in gesprek bent, nadat de hoorn 4 keer over is gegaan. Ik raad je dan ook aan om zelf even contact op te nemen met de klantenservice op 020 22 888 88. Morgen van 08:00 tot 21:00 te bereiken. Je geeft aan dat de inlogcodes op het verkeerde adres zijn binnengekomen. Mijn collega verifieert dit adres dan graag voor je, maar kan het niet wijzigen aan de telefoon. Ik raad je dan ook aan (opnieuw) de wijziging door te geven op kantoor, om vervolgens de inloggegevens opnieuw aan te vragen. Dit kan via de eerder genoemde link: https://inlogcodes.mijn.ing.nl/particulier/zelf-regelen/instellen/inlogcodes/index.jsp Excuses voor dit ongemak! Je kunt altijd een klacht laten registreren onder jouw naam, dan wordt hier intern naar gekeken. Voor nu nog een fijne avond gewenst. Vriendelijke groet, Michiel ING Webcare

51NC52RV

Heeft op 04 augustus 2020 om 21:02 geantwoord

Beoordeling 1/10 star-1 (10)

De oplossing die u mij aanraadt moet ikzelf regelen door naar een ING kantoor te gaan. Voor de zoveelste keer van VELDHOVEN naar WWC Eindhoven. Ik heb daar reeds mijn nieuwe adres (De Reijenburg 15. 5501 LC VELDHOVEN) opgegeven! Het kan niet zo zijn dat ik door het ongeïnteresseerd handelen van een van de ING medewerkster ik alsmaar heen en weer blijf rijden van Veldhoven naar Eindhoven. Ik ga ervan uit dat éénmaal een adreswijziging doorgeven voldoende is. Ik ga er dus ook vanuit dat het geregeld is. Vr gr N.Veenbrink

Reactie van de melder van de klacht 51NC52RV

4 jaren geleden - Ook wil ik nog even kwijt dat het complete onzin is dat u (allemaal) mij een aantal keren gebeld zou hebben. Als dat zo zou zijn dan staat dat in mijn telefoon geregistreerd. Ik wil u tevens laten weten dat ik niet zit te wachten op telefonisch contact. Het verhaal wat ik dan te horen krijg kan ik zelf wel invullen. Gewoon een adreswijziging naar behoren verwerken zou mij een hoop ellende besparen. Met Vr gr N.Veenbrink.

Alle klachten die gemeld zijn door 51NC52RV