Klacht: Wederom krijg ik geen papieren afschriften

op 21 april 2017 over ING in de categorie Banken

Ik kom vandaag tot de ontdekking dat ik al sinds okt 2016 geen papieren afschriften meer heb ontvangen van mijn betaalrekening. Ik heb ingelogd, en ik zie dat opeens die instelling gewijzigd is naar DIGITAAL ontvangen. Maar dat heb ik nooit gedaan en al helemaal niet gewild. Ik heb 2 jaar terug – nadat de ING een brief schreef dat geen papieren afschriften meer verstrekt zouden worden TENZIJ je online instelde dat wel te willen – uitdrukkelijk aangegeven die papieren afschriften te willen blijven ontvangen, en nu opeens heeft de ING dat kennelijk weer uit eigen beweging op ALLEEN DIGITAAL ontvangen gezet?? maar ik betaal er toch voor? Dan ga je bellen met de ING, en dan gaat mevrouw me uitleggen dat ik ze online kan downloaden. Maar daar gaat het niet om. De ING heeft nu al voor de 2e keer zonder mijn toestemming de toezending van de papieren afschriften gestaakt, terwijl ik er wel voor betaal. Wat is hier aan de hand. Dit hoort zo niet.

Dat de ING vertelt hoe dit zo is gekomen. Is het een fout of is het een managementbeslissing geweest om over de rug van diegenen die ervoor betalen, kosten te besparen???

1 week geleden - Ik heb een email gestuurd naar ING over deze klacht.

1 week geleden - Deze klacht is zojuist door ING in behandeling genomen

1 week geleden - We hebben bericht ontvangen dat ING een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

ING

Heeft op 21 april 2017 om 11:57 geantwoord

Goedemorgen,

Wat vervelend dat je geen papieren afschriften meer ontvangt, maar dit wel wilt. Je hebt zelf geen wijzigingen aangebracht in jouw pakket en betaal je wel kosten voor de papieren afschriften die je niet hebt ontvangen?

Je kunt het beste via een ander platform contact met ons opnemen. Dan kunnen wij dit voor je uitzoeken en hopelijk een goede oplossing bieden. Je kunt ons telefonisch bereiken op telefoonnummer 020 22 888 88, via de chat (inloggen Mijn ING) of via Facebook of Twitter. Telefonisch zijn we tot 21.00 uur bereiken. Via de andere aangegeven platformen tot 23.00 uur.

Met vriendelijke groet

Tjitske
ING Webcare

Alle klachten die gemeld zijn door jobojobob