Klacht: uw fiscaal woonland

A.T.J.Raap op 04 juli 2018 over ING in de categorie Banken

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

mijn fiscaal woonland blijft Nederland ondanks dat ik buiten de EU woon, maar ben gepensioneerd dus ABP en SVB etc, blijf hierover altijd belasting betalen in Nederland, hierover kan je geen vrijstelling aanvragen
ING blijft maar brieven sturen 12 december 2017, 3 april 2018 en 14 juni 2018.
Reeds brief per aangetekende op 7 april 2018 aan INGIBRSCCRI numero 40540 8900 SP Leeuwarden gestuurd, maar reageren niet.
Na telefonisch onderhoud ING de heer Jan Willem Bethlehem kon mij niet doorverbinden met ING Leeuwarden, telefoonnummer onbekend bij de help desk, wie weet het telefoonnummer

Gewenste Oplossing:

totaal niet tevreden over de ING

Beoordeling 1/10 star-1 (10)

Bericht van Robin van Klacht.nl

6 jaren geleden - Ik heb een email gestuurd naar ING over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

6 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door ING in behandeling genomen

Bericht van ING

6 jaren geleden - Beste Adriaan, Goed dat je contact met ons opneemt! Ah je ontvangt dus nog steeds brieven over je fiscaal inwonerschap. Het kan zijn dat je brieven nooit zijn aangekomen bij ons. Wij kunnen in het systeem kijken of wij een formulier hebben ontvangen. Ik wil je graag helpen, maar via deze website kan ik je niet op een veilige manier vragen om persoonlijke gegevens. Daarom adviseer ik je om contact met ons op te nemen via één van de volgende kanalen: -Twitter (@INGnl) -Facebook (www.facebook.comINGnl) -Telefonisch (020 222 888 88, lokaal tarief) -Chat (via Mijn ING) Mijn collega helpt jou dan graag verder :) Met vriendelijke groet, Rialda ING Webcare

Reactie van de melder van de klacht A.T.J.Raap

6 jaren geleden - Uit het contact met ING komt niets tot stand,kunnen niet doorverbinden en personen weten niets op de helpdesk. Ik heb aangetekent verzonden op 7 april en er schijnen schrijnende achterstanden te zijn, dat moest de persoon op de helpdesk van hogerhand maar aan de klanten vertellen.

Bericht van ING

6 jaren geleden - Vervelend dat je na contact met ons niet verder bent gekomen :( Is het mogelijk dat je ons via Social Media benaderd? Dan gaan wij op onderzoek voor je uit. Je kunt ons benaderen via Twitter en Facebook. Groet, Rialda ING Webcare

Reactie van de melder van de klacht A.T.J.Raap

6 jaren geleden - Schiet niet echt op als je de hele wereld rond moet gaan voor een telefonische doorverbinding naar een niet bereikbare afdeling van de ING Bank in Leeuwarden is werkelijk niet te geloven, erger kan het niet. Laat de klant maar stikken.

Bericht van ING

6 jaren geleden - Wij willen je absoluut niet laten stikken! Ik snap dat het telefonisch niet gelukt is maar is het mogelijk dat je ons via Social Media een berichtje stuurt? Desnoods een berichtje sturen via Whatsapp (06 82 08 04 99 ). Dan hoef je namelijk niet meer te bellen. Nogmaals, we willen dit graag voor je uitzoeken maar via deze medium kan ik niet om persoonlijke gegevens vragen en die heb ik wel nodig voor het uitzoeken. Groet, Rialda Webcare ING

Bericht van Robin van Klacht.nl

6 jaren geleden - We hebben bericht ontvangen dat ING een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

ING

Heeft op 11 juli 2018 om 13:50 geantwoord

Geboden Oplossing:

Hoi A.T.J. Raap,

Ik zie dat je klacht nog openstaat. Ik ga er van uit dat je inmiddels contact met onze Klantenservice hebt gehad en je daar verder bent geholpen.

Mocht dat toch niet het geval zijn, stuur ons dan vooral even een berichtje (Social Media of WhatsApp) zodat we dit voor je op kunnen lossen!

Groet,
Lysanne
ING Webcare

Bericht van ING

6 jaren geleden - Hi A.T.J. Raap, Ontzettend vervelend dat het nog steeds speelt. Dat zou niet zo moeten zijn. Heb je dit formulier ontvangen? https:www.ing.nlparticulierbetalencommon-reporting-standardindex.html Zo ja, zou je die dan in willen vullen, ondertekenen en sturen naar [email protected]? Dan moet het helemaal in orde komen. Vriendelijke groet, Roos Webcare ING

A.T.J.Raap

Heeft op 12 juli 2018 om 13:06 geantwoord

Beoordeling 1/10 star-1 (10)

Nog steeds niets opgelost en de aangetekenden brief van april 2018 schijnt moeilijk te vinden zijn

Bericht van ING

6 jaren geleden - Hoi A.T.J. Raap, Wil je hierover met ons in contact komen zodat we hierin kunnen duiken? Via de volgende kanalen zijn we beschikbaar. -Twitter (@INGnl) -Facebook (www.facebook.comINGnl) -Telefonisch (020 222 888 88, lokaal tarief) -Chat (via Mijn ING) Vriendelijke groet, Jeroen ING Webcare

Alle klachten die gemeld zijn door A.T.J.Raap