Klacht: uw fiscaal woonland n.a.v. brieven van ING BANK

A.T.J.Raap op 12 juli 2018 over ING in de categorie Banken

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Mijn Klacht
mijn fiscaal woonland blijft Nederland ondanks dat ik buiten de EU woon, maar ben gepensioneerd dus ABP en SVB etc, blijf hierover altijd belasting betalen in Nederland, hierover kan je geen vrijstelling aanvragen
ING blijft maar brieven sturen 12 december 2017, 3 april 2018 en 14 juni 2018.
Reeds brief per aangetekende op 7 april 2018 aan INGIBRSCCRI numero 40540 8900 SP Leeuwarden gestuurd, maar reageren niet.
Na telefonisch onderhoud ING de heer Jan Willem Bethlehem kon mij niet doorverbinden met ING Leeuwarden, telefoonnummer onbekend bij de help desk, wie weet het telefoonnummer. Na 7 uur onderhandelen met de ING kwam er dan eindelijk een emailadres, maar na sturen email komt er ook geen reactei.

Gewenste Oplossing:

Afdoening zaak na onderzoek binnen deze afdeling hoe dit had kunnen gebeuren en mij hierover te brichten

Beoordeling 1/10 star-1 (10)

Bericht van Robin van Klacht.nl

6 jaren geleden - Ik heb een email gestuurd naar ING over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

6 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door ING in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

6 jaren geleden - We hebben bericht ontvangen dat ING een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

ING

Heeft op 12 juli 2018 om 14:44 geantwoord

Geboden Oplossing:

Goedemiddag A.T.J. Raap,

Goed dat je hierover in contact komt met ons. Ik kan me voorstellen dat het storend is wanneer je keer op keer brieven krijgt. In dit geval is het de kortste klap dat je contact opneemt met [email protected]. Wanneer heb je de mail gestuurd naar het verkregen mailadres?

Binnen een aantal dagen zou je namelijk respons moeten krijgen.

Vriendelijke groet,

Jeroen
ING Webcare

Bericht van ING

6 jaren geleden - Hoi Adriaan, Het is zeker niet de bedoeling dat je nog reactie hebt ontvangen. Excuses dan ook voor het lange wachten! Uiteraard kijken we wel graag mee om na te gaan of de papieren inmiddels binnen en verwerkt zijn. Ik wil dit graag voor je doen, maar via deze website kan ik je niet op een veilige manier vragen om persoonlijke gegevens. Daarom adviseer ik je om contact met ons op te nemen via één van de volgende kanalen: - Twitter (@INGnl); - Facebook (www.facebook.comINGnl) - telefonisch (020 22 888 88, lokaal tarief); - chat (via Mijn ING) Mijn collega helpt jou dan graag verder. Met vriendelijke groet, Ronnie ING Webcare

A.T.J.Raap

Heeft op 20 juli 2018 om 08:05 geantwoord

Beoordeling 1/10 star-1 (10)

ING reageerd dat het pensioen niet in hun systeem past, ik snap er nu nog minder van, maar goed na 3 maanden reactie, maar aangetekend stuk is nog steeds spoorloos bij ING, verzocht om nader onderzoek en handhaaf klacht

Alle klachten die gemeld zijn door A.T.J.Raap