Mijn Klacht:
Heb een meerdere email verstuurd betreft uitbetalen restsaldo. Op geen van de mail is gereageerd door medewerker Kwieck. Telefonisch gebeld en krijg van de service desk te horen dat zien dat ik mails heb verstuurd. Verbonden met de afdeling en geven aan niks te hebben ontvangen. Weer email gestuurd en nog steeds geen terugkoppeling. Gevraagt of ik dhr Kwieck kan spreken of terug gebeld kon worden. Maar is niet mogelijk word van het kastje naar de muur gestuurd. Vandaag voor de tweede keer getracht te bellen en heb opgegeven naar 23 minuten in de wacht te staan. Lees nu dat ik niet de enige ben waar bij dit gebeurd. Ben te einde raad en krijg naar geen duidelijk antwoord. Het is mijn geld maar ……. ing heeft nog steeds niet gereageerd
Gewenste Oplossing:
Wil graag dat er contact word opgenomen heb alle juiste documenten Verzonden meerdere malen maar nog steeds geen uitbetaling of terugkoppeling dat het in behandeling is.
