Klacht: Uitbetaling restsaldo is gestolen door ing

Rachid Rachid op 10 april 2025 over ING in de categorie Banken

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Heb een meerdere email verstuurd betreft uitbetalen restsaldo. Op geen van de mail is gereageerd door medewerker Kwieck. Telefonisch gebeld en krijg van de service desk te horen dat zien dat ik mails heb verstuurd. Verbonden met de afdeling en geven aan niks te hebben ontvangen. Weer email gestuurd en nog steeds geen terugkoppeling. Gevraagt of ik dhr Kwieck kan spreken of terug gebeld kon worden. Maar is niet mogelijk word van het kastje naar de muur gestuurd. Vandaag voor de tweede keer getracht te bellen en heb opgegeven naar 23 minuten in de wacht te staan. Lees nu dat ik niet de enige ben waar bij dit gebeurd. Ben te einde raad en krijg naar geen duidelijk antwoord. Het is mijn geld maar ……. ing heeft nog steeds niet gereageerd

Gewenste Oplossing:

Wil graag dat er contact word opgenomen heb alle juiste documenten Verzonden meerdere malen maar nog steeds geen uitbetaling of terugkoppeling dat het in behandeling is.

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 maand geleden - Ik heb een email gestuurd naar ING over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 maand geleden - Deze klacht is zojuist door ING in behandeling genomen

Bericht van ING

1 maand geleden - Beste Rachid, wat vervelend dat het uitbetalen van het restsaldo zo stroef verloopt! We nemen contact met je op om je hierbij verder te helpen. ^Mirte

ING

Heeft op 15 april 2025 om 16:15 geantwoord

Geboden Oplossing:

Oplossing is alleen zichtbaar voor melder van de klacht

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 maand geleden - We hebben bericht ontvangen dat ING een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Alle klachten die gemeld zijn door Rachid Rachid