Klacht: sinds 4 februari jl is de ING prive betaalrekening geblokkeerd en dit is een gezamenlijke rekening

Bernard Pieloor op 21 februari 2024 over ING in de categorie Banken

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Sinds 4 febr jl is mijn rekening geblokkeerd. Er zijn div chat gesprekken geweest en ook div telefoontjes om te verzoeken te deblokkeren. Er is een identificatie geweest, zowel van mij als dat van mijn vrouw. Tot op heden, 21 febr 2024 nog niet gedeblokkeerd. We wonen Indonesië en hebben mijn pensioengeld hard nodig. We zijn ten einde raad! De ING heb ik niet alleen gebeld maar ook de vereiste kopieën, getekend en wel door de plaatselijke notaris met stempel en vertaling per mail naar
[email protected] verstuurd. Tot op heden heeft men niets gedaan met ons email en met ons verzoek aan de customerservice. Vind dit onmenselijk dat men zo met de klanten omgaat, terwijl wij ons geld hard nodig hebben om onze dagelijkse behoeften te kunnen kopen.
Kunt u aub wat voor ons betekenen in deze? Heel graag en bij voorbaat dank.
Mijn emailadres: [email protected]

Gewenste Oplossing:

dat de ING mijn betaalrekening deblokeert, dat is alles wat ik vraag. Ik kan zelfs niet beschikken over ons spaargeld!!

Bericht van Robin van Klacht.nl

9 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar ING over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

9 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door ING in behandeling genomen

Bericht van ING

9 maanden geleden - Om je privacy te beschermen beantwoorden we geen vragen over je persoonlijke bankzaken via externe platforms. We helpen je graag via de chat in Mijn ING (ma-vr 8.00 - 21.00, za 9.00 - 17.00). Heb je geen toegang tot Mijn ING? Op ing.nl/contact vind je meer contactmogelijkheden. Meer informatie over onze klachtenprocedure vind je op ing.nl/klachten.

Reactie van de melder van de klacht Bernard Pieloor

9 maanden geleden - Ik ben al meer dan 5.dgn bezig geweest met chatten en steeds werd er mij gezegd dat er een mail is gestuurd naar de afd die de blokkering moet opheffen. Ondertussen zijn er talloze telefoontjes gepleegd door mij vanuit Indonesië en ben meer dan 100 euro kwijt aan telefoongesprekken. Resultaat: nada... u moet nog even wachten , wordt er steevast gezegd!. Vandaag weer gechat en gebeld..resultaat precies hetzelfde. Er wordt absoluut niet aan oplossingen gedacht en meedenken met de klant. Weten jullie wel wat het is, is als je ziek bent en aan copd lijdt en de doktersrekeningen lopen.op? Je kunt niet eens eten kopen omdat de ING de rekening nog steeds geblokkeerd heeft. De ING is verstrikt in regeltjes. Regels zijn regels. Er is geen enkele empathie vanuit ING. Resultaat nog steeds niets meegedaan. Er is ook geen sprake van fraude. Super bank ( niet ècht) en dat terwijl ik al sinds 1968 ( Postbank heette het toen) klant ben bij deze instelling Tenslotte nog dit: op 12 febr jl heb ik een klacht gestuurd naar Annet van der Hoek, directeur klantenservice: klantenservice @ ing.nl. Tot op heden geen enkele reactie van haar kant.

Alle klachten die gemeld zijn door Bernard Pieloor