Mijn Klacht:
Sinds 4 febr jl is mijn rekening geblokkeerd. Er zijn div chat gesprekken geweest en ook div telefoontjes om te verzoeken te deblokkeren. Er is een identificatie geweest, zowel van mij als dat van mijn vrouw. Tot op heden, 21 febr 2024 nog niet gedeblokkeerd. We wonen Indonesië en hebben mijn pensioengeld hard nodig. We zijn ten einde raad! De ING heb ik niet alleen gebeld maar ook de vereiste kopieën, getekend en wel door de plaatselijke notaris met stempel en vertaling per mail naar
[email protected] verstuurd. Tot op heden heeft men niets gedaan met ons email en met ons verzoek aan de customerservice. Vind dit onmenselijk dat men zo met de klanten omgaat, terwijl wij ons geld hard nodig hebben om onze dagelijkse behoeften te kunnen kopen.
Kunt u aub wat voor ons betekenen in deze? Heel graag en bij voorbaat dank.
Mijn emailadres: [email protected]
Gewenste Oplossing:
dat de ING mijn betaalrekening deblokeert, dat is alles wat ik vraag. Ik kan zelfs niet beschikken over ons spaargeld!!