Mijn Klacht:
Mijn cliënt haar rekening was geblokkeerd en ze wist niet waarom. Ik samen met haar de ING gebeld. Die mevrouw aan de telefoon wilde mij niet te woord staan, alleen mijn cliënt.
Deze mevrouw wist te vertellen dat mijn cliënt haar post terug was gekomen, denk schuld van POSTNL, en daarom was haar pas geblokkeerd. Haar juiste adres werd nu genoteerd. Dat is het adres waar mevrouw al meer dan 30 jaar woont. Mijn cliënt moest zelf vrijdag weer terugbellen. Deed ze dat niet dan werd haar rekening opgeheven??
Mijn cliënt woont al 30 jaar op hetzelfde adres, heeft al sinds haar kindertijd dezelfde rekening (postbank nu ING) en er wordt zo met haar gedaan. Ik kwam er niet eens tussen. Ik mocht helemaal niets zeggen. Mijn cliënt vroeg om haar naam en die wilde ze ons niet geven.
Te zot voor woorden gewoon.
Mijn cliënt heeft geen internet. In haar omgeving kan ze niet meer naar een INGbank. Is afhankelijk van haar begeleiders. Heeft geen familie meer. En je wordt zo behandeld.
Gewenste Oplossing:
Dat ING excuses aanbied aan mevrouw en rekening houdt met cliënten die niet kunnen internetbankieren en ze wat beter/vriendelijker te woord staan en meer service bieden aan de cliënten.
