Mijn Klacht:
Ben in het buitenland en heb de afgelopen maanden al vijf keer opnieuw de app moeten installeren en me opnieuw moeten aanmelden met mijn rijbewijs. De app houdt er zonder reden mee op, terwijl ik hem op automatisch bijwerken heb staan. En het aanmelden is één doffe ellende. Hij wil de chip van het rijbewijs niet lezen, hij kan bijna geen foto maken, duurt soms 10 minuten: te dichtbij, te veel schittering, niet de vingers ervoor (terwijl ik de vingers er niet voor heb) en ga zo maar door. En eindelijk lukt het en krijg je te horen dat je over 10 minuten een seintje krijgt. Niet dus. Ook het volledig deïnstalleren van de app helpt niet. Al een paar keer een klacht ingediend. Vandaag weer gebeld, er zou er een storing zijn bij het installeren van de app, en deze week wordt een update geïnstalleerd dat het niet mer zo vaak fout gaat. Ik heb weinig hoop en overweeg een andere bank te nemen, mar dat gaat ook niet een-twee-drie.
Gewenste Oplossing:
Een goed werkend systeem en een goede en snelle afhandeling van klachten.
