Klacht: pas geblokkerd zonder bericht!!

[email protected] op 15 mei 2024 over ING in de categorie Banken

Gisteren stond ik vast voor de slagboom van een parkeer terrein met een zgn ongeldige pas.
gisteravond met ING service gechat en toen bleek dat mijn pas geblokkeerd was en en kreeg een nr dat ik vanmorgen na 8.30uur moest bellen. Dat duurde oneindig en telefoniste zei dat zij de blokkade niet kon opheffen, maar dat ik dat zelf moest doen. Einde chat. Toen brak mijn klomp.
Ik had met gigantisch veel moeite € 3500,- opgenomen voor de aankoop van een pony. Dit was blijkbaar verdacht, maar om zonder waarschuwing mijn pas te blokkeren en zonder aan te geven wat ik dan moet doen is onverantwoord. Ik had ook met een pony op de trailer ergens vast kunnen staan. Ik krijg wel allerlei onzin mails.

Excuses en een verklaring hoe zo iets kan. Ik had zo wie zo veel problemen om cash geld op te nemen. De pin automaat gaf aan dat ik € 2000,- per dag kon pinnen dus in 2 dagen € 3500,- moest kunnen. Niet dus en geen ING kantoor in de buurt

1 maand geleden - Ik heb een email gestuurd naar ING over deze klacht.

1 maand geleden - Deze klacht is zojuist door ING in behandeling genomen

Bericht van ING

1 maand geleden - Om je privacy te beschermen beantwoorden we geen vragen over je persoonlijke bankzaken via externe platforms. We helpen je graag via de chat in Mijn ING (ma-vr 8.00 - 21.00, za 9.00 - 17.00). Heb je geen toegang tot Mijn ING? Op ing.nl/contact vind je meer contactmogelijkheden. Meer informatie over onze klachtenprocedure vind je op ing.nl/klachten.

Reactie van de melder van de klacht [email protected]

1 maand geleden - Ik verwacht een serieuze reactie en niet een verwijzing naar een nieuw circuit van chat's Dat is al gebeurd. Stuur s.v.p een door een verantwoordelijke geschreven brief en niet door een robot. Zo niet dan ga ik dat niet accepteren,

Alle klachten die gemeld zijn door [email protected]