Mijn Klacht:
Goedeavond, ik heb een klacht namelijk. Vanmiddag keek ik op mijn “Mijn ING” op de mobilie app en kon ik gewoon overmaken, rond 67 uur kon ik naar niemand meer overmaken, ik had in de middag toen ik er nog op kon, al me geld van de betaalrekening op de spaarrekening gezet inmiddels was het 7uur en wou ik online wat bestellen maar bleekt dat ik het niet op mijn betaal rekening kon overschrijven vanaf mijn spaarrekening er stond “u kunt niet overschrijven van of naar deze rekening” daarna heb ik ING gebeld en mijn verhaal uitgelegd maar konden geen oplossing bedenken en hebben gezegd dat ik dus morgen moest terug bellen, ik keek bij mijn berichten op ING , en er stond dus dat mijn rekening nummer is geblokkeerd, ik kreeg van ING dit niet te horen en moest er zelf achterkomen ik vind dit echt heel raar, en boos om! Nu heeft ING dus me ING account bankpas geblokkeerd, dus heb ik even gegoogeld over dit en zag ik staan dat mensen fraude kunnen plegen van de pasgegevens (skimming) dus nu weet ik niet wat ik zo goed moet doen?
Gewenste Oplossing:
Ik wil graag weer toegang tot mijn ING account, zodat ik kan overschrijven naar mijn betaalrekening. Want dit kan echt niet, zo kan ik overstappen naar het andere bank.
