Klacht: Overlijden wordt niet verwerkt

Necrofiel op 05 januari 2023 over ING in de categorie Banken

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Vorig jaar april is mijn vrouw plotseling overleden. Dit doorgegeven aan de ING bank en hun formulieren en overlijdensakte ingevuld en ingestuurd. Helaas doen ze er niets mee, ik wordt overspoeld met ING zooi bestemd voor mijn vrouw. Diverse keren gebeld, waarbij je dan meer dan een half uur in de wacht staat, en uiteindelijk wordt je toch niet geholpen. De helpdesk en fraudedesk mogen niet helpen (waarom eigenlijk niet?) en de lijn voor overlijdens gevallen wordt niet opgenomen. De ing maffia heeft ondertussen ook nog is verschillende bedragen van haar rekening afgeschreven/geplunderd. Grote schande!

Gewenste Oplossing:

Geld terug storten en ophouden met stalken.

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 jaar geleden - Ik heb een email gestuurd naar ING over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 jaar geleden - Deze klacht is zojuist door ING in behandeling genomen

Bericht van ING

1 jaar geleden - Om je privacy te beschermen beantwoorden we geen vragen over je persoonlijke bankzaken via externe platforms. We helpen je graag via de chat in Mijn ING (ma-vr 8.00 - 21.00, za 9.00 - 17.00). Heb je geen toegang tot Mijn ING? Op ing.nl/contact vind je meer contactmogelijkheden.

Reactie van de melder van de klacht Necrofiel

1 jaar geleden - Onzin, opnieuw de chat geprobeerd Naomi weigerde te helpen. Ik heb screenshots gemaakt. Telefonisch wordt ik ook niet geholpen. Ze laten je gewoon barsten

Alle klachten die gemeld zijn door Necrofiel