Klacht: Onnodig lange telefoon en chat gesprekken

boselfje op 06 juli 2023 over ING in de categorie Banken

Vanaf maandag 3 juli aanvraag gedaan voor Solvabiliteitsverklaring bij de ING.
Medewerkers werken langs elkaar heen met chatten en telefonisch contact.
Hoe moeilijk kan het zijn, In het Engels, een PDF met gegevens, waarschijnlijk de moeilijkste! Na weer bellen en chatten, ja mevrouw binnen 5 dagen thuis… Uhh en eerst PDF, dan kan ik het controleren. Niet dus. Weer bellen, half uur ad lijn! Zie geen PDF ? Ja nu wel, u kunt hem zien in rapporten, oké prima, wat blijkt, verkeerde rekeningnr en ontbrekende informatie terwijl dat ik zoveel keer heb doorgegeven.De banden die de zgn gesprekken opnemen voor leer doeleinden kunnen nu wel heel veel van leren hoe het NIET moet. Nu op dit moment nog steeds geen PDF ontvangen met de juiste informatie! Denk dat ik maar ga veranderen van bank!

Door mij eerst eens het gevraagde te versturen omdat het prioriteit is.

Mede de telefoon gesprekken en de chats te beluisteren wat nu al 4 dagen duurt en dat zij zelf kunnen horen hoe het niet moet.

Plus de telefoongesprekken van bijna 1 uur ! Dit met ook iedere keer in de wacht zetten, te vergoeden.

7 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar ING over deze klacht.

Bericht van ING

7 maanden geleden - Om je privacy te beschermen beantwoorden we geen vragen over je persoonlijke bankzaken via externe platforms. We helpen je graag via de chat in Mijn ING (ma-vr 8.00 - 21.00, za 9.00 - 17.00). Heb je geen toegang tot Mijn ING? Op ing.nl/contact vind je meer contactmogelijkheden. Meer informatie over onze klachtenprocedure vind je op ing.nl/klachten.

Reactie van de melder van de klacht boselfje

7 maanden geleden - Daar ben ik al vanaf maandag 3 juli mee bezig! Stuur gewoon die pdf met alle gevraagde informatie af en klaar!

Reactie van de melder van de klacht boselfje

7 maanden geleden - waarom wordt mijn reactie verwijderd?? waar slaat dat nou op??

7 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door ING in behandeling genomen

Alle klachten die gemeld zijn door boselfje