Klacht: niet naveriëferen van mijn onterechte transacties

Mw van de Klok op 03 juni 2024 over ING in de categorie Banken

Beste,

Vandaag gemeld dat ik een drietal transacties verdacht vind gezien ik ze niet heb gemaakt. 100% zeker. 1 op 3 juni de tweede op 24 mei en de laatste die ik kan nalezen op 11 april van Firma PPHelmond Helmond. Een mindfullness bedrijf waar ik geen weet van heb gezien ik nauwelijks te maken heb met gezondheidsfirma’s . Ik heb geopperd dat er wellicht een duplicaat in omloop is maar door jullie is er duidelijk geen sprake van zeiden jullie. Een vrouwelijke collega heeft me heel goed wel kunnen vertellen welk bedrijf het was maar kon het niet oplossen. Ik heb ook aangifte gedaan bij de politie nu en ga mijn pas blokkeren en een nieuwe aanvragen.

Pas blokkeren en nieuwe pas

1 week geleden - Ik heb een email gestuurd naar ING over deze klacht.

1 week geleden - Deze klacht is zojuist door ING in behandeling genomen

Bericht van ING

1 week geleden - Om je privacy te beschermen beantwoorden we geen vragen over je persoonlijke bankzaken via externe platforms. We helpen je graag via de chat in Mijn ING (ma-vr 8.00 - 21.00, za 9.00 - 17.00). Heb je geen toegang tot Mijn ING? Op ing.nl/contact vind je meer contactmogelijkheden. Meer informatie over onze klachtenprocedure vind je op ing.nl/klachten.

Alle klachten die gemeld zijn door Mw van de Klok