Klacht: Nep Webwinkel

Nalia op 25 mei 2024 over ING in de categorie Banken

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

ING weigert medewerking of het vergoeden van een bedrag nav online oplichterij.

Gewenste Oplossing:

Bedrag terugstorten

Bericht van Robin van Klacht.nl

3 weken geleden - Ik heb een email gestuurd naar ING over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

3 weken geleden - Deze klacht is zojuist door ING in behandeling genomen

Bericht van ING

3 weken geleden - Om je privacy te beschermen beantwoorden we geen vragen over je persoonlijke bankzaken via externe platforms. We helpen je graag via de chat in Mijn ING (ma-vr 8.00 - 21.00, za 9.00 - 17.00). Heb je geen toegang tot Mijn ING? Op ing.nl/contact vind je meer contactmogelijkheden. Meer informatie over onze klachtenprocedure vind je op ing.nl/klachten.

Alle klachten die gemeld zijn door Nalia