Mijn Klacht:
Nieuwe debetkaart : ik moet een sms sturen naar 8655
Dit werd meerdere keren fatsoenlijk gedaan : telkens sms niet afgeleverd
Ik word er woest van!
Gewenste Oplossing:
Deze zaak oplossen natuurlijk!

Nieuwe debetkaart : ik moet een sms sturen naar 8655
Dit werd meerdere keren fatsoenlijk gedaan : telkens sms niet afgeleverd
Ik word er woest van!
Deze zaak oplossen natuurlijk!
Bericht van Robin van Klacht.nl
3 weken geleden - Ik heb een email gestuurd naar ING over deze klacht.
Bericht van Robin van Klacht.nl
2 weken geleden - Deze klacht is zojuist door ING in behandeling genomen
Bericht van ING
2 weken geleden - Beste Mireille, Wat vervelend dat het niet lukt. We zullen conctact met je opnemen om te kijken hoe we je kunnen helpen. ^Anny
Heeft op 08 mei 2025 om 11:26 geantwoord
Oplossing is alleen zichtbaar voor melder van de klacht
Bericht van Robin van Klacht.nl
1 week geleden - We hebben bericht ontvangen dat ING een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht