Klacht: Kaart werkt niet zoals beschreven wordt

Gesquiere op 30 april 2025 over ING in de categorie Banken

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Nieuwe debetkaart : ik moet een sms sturen naar 8655
Dit werd meerdere keren fatsoenlijk gedaan : telkens sms niet afgeleverd
Ik word er woest van!

Gewenste Oplossing:

Deze zaak oplossen natuurlijk!

Bericht van Robin van Klacht.nl

3 weken geleden - Ik heb een email gestuurd naar ING over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

2 weken geleden - Deze klacht is zojuist door ING in behandeling genomen

Bericht van ING

2 weken geleden - Beste Mireille, Wat vervelend dat het niet lukt. We zullen conctact met je opnemen om te kijken hoe we je kunnen helpen. ^Anny

ING

Heeft op 08 mei 2025 om 11:26 geantwoord

Geboden Oplossing:

Oplossing is alleen zichtbaar voor melder van de klacht

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 week geleden - We hebben bericht ontvangen dat ING een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Alle klachten die gemeld zijn door Gesquiere