Klacht: jaaroverzicht

op 15 november 2019 over ING in de categorie Banken

4 weken geleden - Ik heb een email gestuurd naar ING over deze klacht.

4 weken geleden - Deze klacht is zojuist door ING in behandeling genomen

Bericht van ING

4 weken geleden - Hallo ninaninaninanina,Ik heb je proberen te bellen, helaas heb ik je niet kunnen bereiken.Je geeft aan het jaaroverzicht niet te kunnen downloaden. Heb je ook al contact gehad met onze klantenservice zodat we met je mee kunnen kijken?Wat zou kunnen helpen is het proberen via een andere browser en cookies verwijderen. Voor meer informatie hierover zie: https:www.ing.nlparticuliermobiel-en-internetbankiereninternetbankiereneerste-keer-inloggen-in-mijn-ingtechnische-hulpoptimaliseren-browser.htmlMocht dit het niet oplossen dan kan je ook altijd even inloggen in Mijn ING en via service een chat starten zodat we je verder kunnen helpen.Met vriendelijke groet,Jildou ING Webcare

3 weken geleden - We hebben bericht ontvangen dat ING een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

ING

Heeft op 19 november 2019 om 09:53 geantwoord

Goedemorgen ninaninaninanina,

Mogen we er vanuit gaan dat het inmiddels is opgelost en dat je het Jaaroverzicht kunt bekijken en downloaden?

Wij gaan jouw klacht afsluiten, omdat we niks meer van je hebben gehoord. Mocht je nog vragen hebben, dan kun je contact opnemen met de klantenservice. We zijn te bereiken op maandag tot vrijdag van 8.00-21.00 en op zaterdag van 9.00-17.00 op telefoonnummer 020 22 888 88. Als je inlogt in Mijn ING kun je ook met ons Chatten.

Vriendelijke Groet,

Tjitske
ING Webcare

Alle klachten die gemeld zijn door ninaninaninanina