Klacht: ING scanner is batterijenvreter.

op 07 november 2019 over ING in de categorie Banken

Enige weken geleden heb ik de ING scanner in gebruik genomen die geleverd werd met 3 Duracell AAA-batterijen. Na ca. 3 weken waren de batterijen echter al leeg en dat lijkt mij wel heel erg snel. Nu gebruik ik oplaadbatterijen die echter ook snel (ca. 1 week) weer geladen moeten worden. Mijn vraag is of deze klacht meer voorkomt, en wat de ING als oplossing kan bieden want om de haverklap nieuwe batterijen moeten kopen is nou niet bepaald vriendelijk voor de gebruiker en voor het milieu.
Wellicht is een scanner met oplaadbare accu – net als een mobiele telefoon) een oplossing of een oplaadbaar accublok (met lader) dat in de bestaande scanner past.

Nvt

10 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar ING over deze klacht.

10 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door ING in behandeling genomen

ING

Heeft op 07 november 2019 om 13:33 geantwoord

Beste janvdwal,

Wat jammer dat de batterijen zo snel al leeg waren. Normaal gesproken gaat dit niet zo snel. Alleen de eerste 3 batterijen bij de bestelling van de scanner krijg je cadeau.

Bedankt voor de suggestie over de oplaadbare accu. Wellicht kunnen wij in de toekomst hier een oplossing voor bieden.

Franck
ING Webcare

10 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat ING een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Alle klachten die gemeld zijn door janvdwal