Klacht: Ing rentepunten gekochte airfryer binnen 32 dagen stuk

Claudia Beekhof op 26 juni 2023 over ING in de categorie Banken

Ik heb 20 mei een aitfryer via de rentepuntenwinkel van ING gekocht. 24 mei kreeg ik hem binnen. Je hebt 30 dagen omruilgarantie. Helaas ging mijn nieuwe airfryer na 32 dagen stuk. Ik heb meteen een bericht gestuurd naar ing.

Ik kreeg de volgende reactie terug

Bedankt dat je contact hebt opgenomen met
Klantenservice ING Punten.

Je hebt aangegeven dat je Philips Airfryer XXL
Connected (HD9285/96) een defect vertoont. Omdat
het product al in gebruik is genomen, wordt er
overgegaan tot garantie. Om aanspraak te maken
op de garantie kan je contact opnemen met
Philips. Zij zullen de garantie verder met je
afhandelen.

Ik heb contact met phillips hierover gehad en die zeggen het volgende,

ING moet naar een andere oplossing gaan kijken. Neem weer contact op met ing zei de telefoniste van de klantenservice van phillips. Het zou raar zijn dat wij een nieuw apparaat moeten gaan repareren.

Had ik de airfryer bij phillips gekocht, hadden ze hem zonder problemen omgeruild voor een nieuwe. Ik ben het vertrouwen in dit apparaat kwijt en op deze manier ook in ing.

Ik heb het apparaat 2 dagen over de 30 dagen omruilgarantie als defect opgegeven. Ik kreeg het apparaat 24 mei pas binnen. En amper een maand later is het stuk. Volgens phillips moet ING coulanter zijn.

Ik hoop op een betere passende oplossing. Een omruiling. Dat zou wel zo eerlijk zijn. Mochten jullie hier niets mee doen koop ik nooit meer wat via de rentepunten. Dan betaal ik liever bij de phillips duurder met goede service.

Claudia Hendriks

Omruiling voor een nieuwe.

Beoordeling 1/10 star-1 (10)

7 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar ING over deze klacht.

Bericht van ING

7 maanden geleden - Om je privacy te beschermen beantwoorden we geen vragen over je persoonlijke bankzaken via externe platforms. We helpen je graag via de chat in Mijn ING (ma-vr 8.00 - 21.00, za 9.00 - 17.00). Heb je geen toegang tot Mijn ING? Op ing.nl/contact vind je meer contactmogelijkheden. Meer informatie over onze klachtenprocedure vind je op ing.nl/klachten.

7 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door ING in behandeling genomen

Reactie van de melder van de klacht Claudia Beekhof

7 maanden geleden - Het is opgelost. Ik heb mijn geld terug gehad omdat de airfryer uitverkocht is in de rentepuntenwinkel.

Alle klachten die gemeld zijn door Claudia Beekhof