Klacht: Ing ontwijkt lastige vragen

user-1453030 op 19 juli 2018 over ING in de categorie Banken

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Hallo

Ik zou graag willen dat jullie inhoudelijk op de vragen ingaan

Betreft alle storingen

Hoe kunnen wij burgers jullie controleren Of jullie wel de waarheid spreken

Na hoeveel dagen mogen burgers een claim neer leggen

En wat is de hoogte van de vergoeding ?

Met vriendelijke groeten

Gewenste Oplossing:

Inhoudelijk antwoord op de vragen

Bericht van Robin van Klacht.nl

6 jaren geleden - Ik heb een email gestuurd naar ING over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

6 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door ING in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

6 jaren geleden - We hebben bericht ontvangen dat ING een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

ING

Heeft op 19 juli 2018 om 09:26 geantwoord

Geboden Oplossing:

Beste Bloem Joost,

We hebben ondertussen een paar keer gereageerd op je eerdere (dezelfde) vragen.

Als je elke dag dezelfde klacht plaatst zijn wij genoodzaakt om deze klacht elke dag te sluiten.

Groeten,

Nick
ING Webcare

Alle klachten die gemeld zijn door