Klacht: ING faciliteert internetbedrijven

nicolaaswiarda op 01 juni 2024 over ING in de categorie Banken

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Ik werd door een webwinkel opgelicht en kreeg een nepproduct. Bij nazoeken op internet bleek deze nep-webwinkel al langer te bestaan. Dit had ING dus al lang kunnen en moeten weten en toch liet ze min betaling doorgaan. ING heeft tenslotte veel personeels voor dit soort zaken waarvoor ik ook maandelijks mijn kosten betaal.
Ik kon deze klacht niet via mail bij ING indienen, het z.g. formulier dat daarvoor zou bestaan is te goed verstopt op hun site.

Gewenste Oplossing:

Vergoeding van het betaalde bedrag (57,95) aan de nep-webwinkel. ING heeft dit immers gefaciliteerd terwijl ze beter had moeten weten

Bericht van Robin van Klacht.nl

2 weken geleden - Ik heb een email gestuurd naar ING over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

2 weken geleden - Deze klacht is zojuist door ING in behandeling genomen

Bericht van ING

2 weken geleden - Om je privacy te beschermen beantwoorden we geen vragen over je persoonlijke bankzaken via externe platforms. We helpen je graag via de chat in Mijn ING (ma-vr 8.00 - 21.00, za 9.00 - 17.00). Heb je geen toegang tot Mijn ING? Op ing.nl/contact vind je meer contactmogelijkheden. Meer informatie over onze klachtenprocedure vind je op ing.nl/klachten.

Alle klachten die gemeld zijn door nicolaaswiarda