Klacht: Ik bekom geen nieuwe bankkaart.

Gaby Martens op 28 januari 2024 over ING in de categorie Banken

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

De bankkaart die ik heb (6703 3030 9836 7202 0) werkt niet meer; ik kan niet inloggen.

Gewenste Oplossing:

Met snel een nieuwe bankkaart.

Bericht van Robin van Klacht.nl

10 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar ING over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

10 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door ING in behandeling genomen

Bericht van ING

10 maanden geleden - Om je privacy te beschermen beantwoorden we geen vragen over je persoonlijke bankzaken via externe platforms. We helpen je graag via de chat in Mijn ING (ma-vr 8.00 - 21.00, za 9.00 - 17.00). Heb je geen toegang tot Mijn ING? Op ing.nl/contact vind je meer contactmogelijkheden. Meer informatie over onze klachtenprocedure vind je op ing.nl/klachten.

Alle klachten die gemeld zijn door Gaby Martens