Klacht: Het geld bleef op een tijdelijke rekening staan

Mechmet op 30 mei 2024 over ING in de categorie Banken

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Mijn Klacht:
Wanneer ik krijg een betaalverzoek, het geld gaat eerst naar een tussenrekening van ING die is NL10 INGB 0005 3001 14 in plaats van de bankrekening van de ontvanger.

Dat wiste ik niet en ik heb geld naar de tussenrekening van ING overgemaakt, maar ik dacht dat die was de bankrekening van de ontvanger. Dus nu zit het geld vast in de tussenrekening van ING.

Ik heb mijn bank (ABN) gecontacteerd en ze zeggen dan ze niets voor mij kunnen doen.
Ik probeerde ING te bellen maar dat lukt niet.

Gewenste Oplossing:

Terugbetaling van mijn geld

Bericht van Robin van Klacht.nl

2 weken geleden - Ik heb een email gestuurd naar ING over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

2 weken geleden - Deze klacht is zojuist door ING in behandeling genomen

Bericht van ING

2 weken geleden - Om je privacy te beschermen beantwoorden we geen vragen over je persoonlijke bankzaken via externe platforms. We helpen je graag via de chat in Mijn ING (ma-vr 8.00 - 21.00, za 9.00 - 17.00). Heb je geen toegang tot Mijn ING? Op ing.nl/contact vind je meer contactmogelijkheden. Meer informatie over onze klachtenprocedure vind je op ing.nl/klachten.

Alle klachten die gemeld zijn door Mechmet