Klacht: Heb nog steeds geen pasje ontgevangen

op 14 januari 2020 over ING in de categorie Banken

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Bericht van Robin van Klacht.nl

6 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar ING over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

6 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door ING in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

6 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat ING een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

ING

Heeft op 14 januari 2020 om 13:54 geantwoord

Geboden Oplossing:

Beste Kenan Narimanov,

Goed dat je dit aangeeft! Wanneer jij de Betaalpas twee weken geleden hebt aangevraagd dan ben ik bang dat er iets niet goed gaat.

Ik wil je dan ook adviseren om telefonisch contact op te nemen met onze Alarmlijn via 020 22 888 00. Mijn collega's kunnen dan kijken wat er aan de hand is, de oude Betaalpas blokkeren en een nieuwe toesturen.

Groeten,

Daphne
ING Webcare

Alle klachten die gemeld zijn door Kenan Narimanov