Klacht: Geld vast op tussen rekening

Nl123 op 12 maart 2025 over ING in de categorie Banken

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Goeden dag,

Ik heb laatst 20€ overgeboekt naar een ontvanger, omdat ik zag dat het altijd via deze bankrekening deden: NL10 INGB 0005 3001 14. Maar nu blijkt het dat het geld niet naar de echte eigenaar/ontvanger is gestuurd. Ik wou vragen waar ik een misverstand heb, want de vorige transacties lukten wel en ik gebruikte deze rekening. Graag wou ik vragen of hier naar gekeken kan worden. Als er meer informatie nodig is, kunt u me bereiken op dit nummer: 0686146511, of me mailen op [email protected].

Met vriendelijke groet,
Ilias

Gewenste Oplossing:

Dat het geld word terug gestuurd of informatie waar het mis ging om het in de toekomst te verkomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

3 dagen geleden - Ik heb een email gestuurd naar ING over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

2 dagen geleden - Deze klacht is zojuist door ING in behandeling genomen

Bericht van ING

2 dagen geleden - Om je privacy te beschermen beantwoorden we geen vragen over je persoonlijke bankzaken via externe platforms. We helpen je graag via de chat in Mijn ING (ma-vr 8.00 - 21.00, za 9.00 - 17.00). Heb je geen toegang tot Mijn ING? Op ing.nl/contact vind je meer contactmogelijkheden. Meer informatie over onze klachtenprocedure vind je op ing.nl/klachten.

Alle klachten die gemeld zijn door Nl123