Klacht: dubbele afschrijving

op 13 september 2019 over ING in de categorie Banken

Op 59 nota van Vicampo ad 79,80 euro overgemaakt, nog op oude manier met tancode. Het bedrag is 2x afgeschreven; de eerste keer met correcte gegevens,maar direct daarna met foutieve gegevens, zoals bvb.kenmerk
M.Smitt 3-09- 2019 -en dat op 5-09 2019!! Heb op 2 nummers gebeld met
ING, maar kreeg beide keren bijna herrie met de medewerkers want zij bleven stellen dat ING geen fouten kan maken en dat het aan mij moet liggen en dat ze nooit betalingen doen aan hun cliënten.

Wanneer ING toegeeft dat ze een fout hebben gemaakt en mij 79,00 euro terugbetalen.

3 dagen geleden - Ik heb een email gestuurd naar ING over deze klacht.

Bericht van ING

1 dag geleden - Goedemiddag,Bedankt voor uw klacht. Ik kan begrijpen dat u het als heel vervelend ervaart dat het bedrag tweemaal is afgeschreven.Als ik het goed begrijp is het bedrag tweemaal van dezelfde rekening afgehaald? Kunt u zo ook zien hoe dit is overgemaakt? Heeft u dit zelf gedaan of betreft dit een automatische incasso? Met dit tweede kunt u namelijk het bedrag terugboeken door op de transactie te klikken, zo ziet u het kopje terugboeken verschijnen. Mocht u dit kopje niet zien dan ben ik bang dat het per abuis tweemaal is overgemaakt. U kunt dit bedrag terugkrijgen door contact op te nemen met de ontvangende partij. Wegens veiligheid kunnen wij dit niet voor u realiseren.Ik hoop dat u zo verder kunt en wens u nog een fijne zondag toe! Met vriendelijke groet,Miranda ING Webcare

Alle klachten die gemeld zijn door MS1939