Klacht: BMW heeft gelijk

user-1453030 op 18 juli 2018 over ING in de categorie Banken

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

BMW heeft gelijk

Jullie gaan nooit toegeven dat jullie wel geld verdienen
Wanneer er storingen zijn maar dat is wel zo
Ik heb ook familie bij de bank werken 

Vertel maar eens hoe wij burgers jullie kunnen controleren
Of jullie niet met opzet de storingen veroorzaken en of saboteren
Mededelen is niet voldoende

Het gaat er om hoe wij dat kunnen controleren ?
Het kan niet dus jullie kunnen burgers alles wijsmaken

Na hoeveel dagen storing mogen mensen een claim neer leggen ?

Jullie willen burgers programeren
Proberen te laten wennen aan de storingen

Alle Banken werken langzaam naar een contant loze maatschappij
Dit doen jullie om macht en controle te hebben over de mensen

Als reden geven ze aan dat het veilig en makelijk is maar dat is onzin

Als er oorlog komt in Europa door inmengen van Europa
Kunnen mensen niet vluchten zonder geld ook geen eten kopen 

De euro zal dan ook niks meer waard zijn in heel de wereld

De burgers moeten goud plaatjes opslaan van 5 en 100 gram
Deze hebben een vaste waarde wereldwijd en zal stijgen
Tijdens de komende 3de wereld oorlog

Andermans dood is andermans brood

Ja beste klanten er is een granaat gevallen op een van de financiële instelling
Van daar de storing lekker makkelijk

Laat een parachut vallen met wapens en Nederland is 10 miljoen militairen rijker

Graag ook antwoord op de gestelde vragen

Met vriendelijke groeten

Gewenste Oplossing:

Antwoord hoe wij kunnen controleren

En wanneer mogen mensen een claim neerleggen

Beoordeling 1/10 star-1 (10)

Bericht van Robin van Klacht.nl

6 jaren geleden - Ik heb een email gestuurd naar ING over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

6 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door ING in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

6 jaren geleden - We hebben bericht ontvangen dat ING een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

ING

Heeft op 18 juli 2018 om 13:52 geantwoord

Geboden Oplossing:

Beste Bloem Joost,

Ik zie dat je hier ook al eerder berichten over hebt gestuurd. Het antwoord van mijn collega is heel compleet en hij heeft op al je vragen antwoord gegeven. Jammer om te lezen dat je hier niet tevreden over bent.

Mocht je toch nog andere vragen hebben, dan mag je gerust opnieuw contact opnemen via het contactkanaal wat jouw voorkeur heeft.

Groet,

Jildou
ING|Webcare

user-1453030

Heeft op 18 juli 2018 om 15:11 geantwoord

Beoordeling 1/10 star-1 (10)

Geen duidelijke antwoord

Reactie van de melder van de klacht

6 jaren geleden - Ik ga iedere dag deze vragen stellen tot jullie gewoon antwoord geven op de gestelde vragen

Alle klachten die gemeld zijn door