Klacht: betaalverzoek komt niet op ING rekening binnen

Bert Wiersma op 30 mei 2024 over ING in de categorie Banken

Wanneer ik krijg een betaalverzoek, het geld gaat eerst naar een tussenrekening van ING die is NL10 INGB 0005 3001 14 in plaats van de bankrekening van de ontvanger.

Dat wiste ik niet en ik heb geld naar de tussenrekening van ING overgemaakt, maar ik dacht dat die was de bankrekening van de ontvanger. Dus nu zit het geld vast in de tussenrekening van ING.

Ik heb mijn bank (ABN) gecontacteerd en ze zeggen dan ze niets voor mij kunnen doen.
ING bank gebeld, maar die verwijst terug naar de ABN.
ING Bank, Gaarne ASAP oplossen

Dat het betaalde geld netjes op de ING rekening wordt bijgeschreven.

2 weken geleden - Ik heb een email gestuurd naar ING over deze klacht.

Reactie van de melder van de klacht Bert Wiersma

2 weken geleden - Zojuist heeft mijn vrouw weer contact met de ING bank gehad. Hier wordt aangegeven dat ze 3 werkdagen moet wachten op haar geld, eerder gaan ze niet voor haar doen. en daarna werd de verbinding verbroken. Hoe gaan we hier nu verder mee.

2 weken geleden - Deze klacht is zojuist door ING in behandeling genomen

Bericht van ING

2 weken geleden - Om je privacy te beschermen beantwoorden we geen vragen over je persoonlijke bankzaken via externe platforms. We helpen je graag via de chat in Mijn ING (ma-vr 8.00 - 21.00, za 9.00 - 17.00). Heb je geen toegang tot Mijn ING? Op ing.nl/contact vind je meer contactmogelijkheden. Meer informatie over onze klachtenprocedure vind je op ing.nl/klachten.

Reactie van de melder van de klacht Bert Wiersma

2 weken geleden - Hallo ING, Dat is waar we nu al 3 dagen tegenaan lopen. bij de klantenservice worden we niet geholpen of soms erg onbeschoft (gisteren). en telkens maar weer de melding dat we 3 werkdagen moeten wachten voordat er iets door jullie ondernomen gaat worden.

Alle klachten die gemeld zijn door Bert Wiersma