Klacht: betaal pas vervangen

op 17 april 2019 over ING in de categorie Banken

mij betaal pas is bijna verlopen en ik zou een nieuw betaal pas krijgen plus een nieuwe pin code . mij inlog gegevens van mijn Ing en de pin code van Ing is gestolen , vandaar dat ze mij oude betaal pas geblokkeerd Hadden en ik dus niet meer mij inlog gegevens kan wijzigen . dus ik zou binnen 5 werk dagen een nieuwe pas krijgen met de pincode en het is nu bijna 7 werk dagen en nog steeds geen pas gezien of de pincode ???? ik heb meerdere Kleren gebeld en ik Krijg steeds te Horen dat de pas niet is aangevraagt ??? en dat ze een nieuwe gaan sturen en alweer 5 dagen moet wachten pfffff dit kan toch niet ?? dit is echt slordig !!

ik Ben pas tevreden als ze mij nieuw pas met de pincode zo spoedig mogelijk gaan op sturen binnen 1 dag!!! want ik heb al bijna 7 werk dagen gewacht!! op Jullie site staat duidelijk binnen 5 werk dagen !!!!

4 dagen geleden - Ik heb een email gestuurd naar ING over deze klacht.

3 dagen geleden - Deze klacht is zojuist door ING in behandeling genomen

3 dagen geleden - We hebben bericht ontvangen dat ING een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

ING

Heeft op 18 april 2019 om 09:35 geantwoord

Goedemorgen!

Hartstikke fijn dat wij elkaar zojuist telefonisch hebben gesproken. Bedankt voor het gezellige gesprek! Zoals afgesproken gaan wij er vanuit dat wij elkaar niet meer zullen spreken, maar mocht dit nodig zijn dan weet je mij te vinden ;-)

Voor nu een hele fijne dag!

Sebas
ING Webcare

2 dagen geleden - Ik heb bericht ontvangen dat deze klacht over ING is afgesloten door de melder van de klacht.

Alle klachten die gemeld zijn door s b