Klacht: Bank app werkt niet

La Coste op 30 juni 2023 over ING in de categorie Banken

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Kan al een week niet internet bankieren via de app wat ik ook probeer via internet of brief de app is na de storing van ING onbruikbaar kan daardoor mijn bankzaken onmogelijk regelen,vaak de app opnieuw gedownload nieuw wachtwoord aangemaakt en vaak in de app mijn ID kaart moeten scannen daarna komt er een klok voor 10 min wachten en wordt mij een melding beloofd dat ik verder kan in de app ,maar die melding komt nooit ,er zijn al verschillende telefoontjes gepleegd naar medewerkers van ING maar tot heden geen resultaat,je wordt van het kastje naar de muur gestuurd!

Gewenste Oplossing:

Via app en mijn ing het saldo kan raadplegen mijn bankzaken kan regelen dat ik snel en normaal kan internet bankieren en het gevoel krijg dat ik klant ben die al jaren gebruik maakt van ING bankieren, wordt hier echt moedeloos van , hoop dit niet meer te hoeven mee te maken

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 jaar geleden - Ik heb een email gestuurd naar ING over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 jaar geleden - Deze klacht is zojuist door ING in behandeling genomen

Bericht van ING

1 jaar geleden - Om je privacy te beschermen beantwoorden we geen vragen over je persoonlijke bankzaken via externe platforms. We helpen je graag via de chat in Mijn ING (ma-vr 8.00 - 21.00, za 9.00 - 17.00). Heb je geen toegang tot Mijn ING? Op ing.nl/contact vind je meer contactmogelijkheden. Meer informatie over onze klachtenprocedure vind je op ing.nl/klachten.

Alle klachten die gemeld zijn door La Coste